Min dag i bilder

Det er helt utrolig hvor fantastisk alt blir når solen titter frem og gradestokken bikker 20 grader. I dag har jeg lagt bort alle “burde-burde” ting (med unntak av et lite besøk hos regnskapsføreren), og bare kost meg. Jeg burde både ryddet, vasket klær, besvart en rekke mails og gjort diverse ærend i sentrum, men etter flere dager med regn her på sørlandet valgte jeg å sette alt på vent for å nyte solstrålene fullt ut. Jeg har vært på en herlig powerwalk, spist nydelig lunsj, kost meg i solen med ny bok og masse deilig snacks, jeg har hentet matinspirasjon fra magasiner og flyttet hele sengen min utendørs. Fy så nydelig det er å ligge ute å lese på en myk og god dyne. Luksusliv! En dag til med fri før jobb kaller, jeg krysser fingrene for sol og sommerkos i morgen også. Her kommer et lite bildedryss fra dagen. 








Hva har dere fyllt denne (forhåpentligvis) solrike mandagen med?

 

Smiiiiil Maren

 

 

8 kommentarer
    1. Deilig å bare nyte dagen noen ganger, glemme all stress og bekymringer 🙂
      I dag har jeg rukket å trene både bein og skuldre + gått en 5km tur med hundene, deilig vær i Oslo også 🙂

    2. Fylt av trening, jobb, trening og de andre burdebudre tingene. Tre uker til ferie, og da skal jeg gjør de andre tingene!:-D Ooooh, begynt på boken? Gleder meg syyykt til å begynne, Harry Hole er min store kjærlighet!:)

    3. vet ikke om det er meg som konstant er uheldig med at du aldri svarer, eller om du bare er forferdelig dårlig på å svare leserne dine…

    4. Navn: Det beklager jeg, hva har du spurt om?:) Kan ikke se noen kommentar fra “navn” som jeg ikke har besvart, men du har kanskje brukt et annet navn? M:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg