Nyheter i treningsgarderoben

Som sagt så lå det en del pakker å ventet på meg her hjemme i Kristiansand. To av pakkene var fra min fantastiske sponsor, Proteinfabrikken. Den ene inneholdt nye treningsklær fra Better Bodies. Nå er klærne testet ut, og jeg er utrolig fornøyd. Tightsen har jeg hatt før, og bestillt igjen fordi den rett og slett er helt fantastisk. Den sitter godt, ser kul ut og passer til mine treningstopper, som ofte går i alle regnbuens farger. Athlete toppen bestillte jeg i en størrelse større enn det jeg vanligvis bruker, da jeg vet at Better bodies overdelene ofte er litt små. Jeg liker ikke at toppene sitter klistret til kroppen min, og valgte derfor å gå opp en størrelse. Toppen har et utrolig kult design, og jeg liker spesielt godt at ryggen er neonfarget, og bryter helt med det sorte. Den sølvfargede logoen på siden setter også et kult preg. Jeg kjenner at det er fare for at denne toppen blir bestillt inn i flere farger. 

Better Bodies Fitness long tights  //  Better Bodies Athlete T-back (sponset)

Nå skal frokosten nytes før jeg  vurderer en liten treningsøkt. Det er faktisk lettere å komme seg på trening når man har nytt og fresht treningstøy. Jeg føler hvertfall at det gir en liten ekstra motivasjon. Noen andre som kjenner seg igjen på den?

 

Smiiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Så fine klær, sitter jo perfekt på den herlige kroppen din 🙂 Skal selv en tur til byen nå og se om jeg finner noe nytt treningstøy, gledens dag! 🙂 Ha en fortsatt god helg 🙂

    2. Du er så fantastisk flott !! Med kjempe stilige klær ! Jeg tar turen runde odderøya i dag! Må utnytte været 🙂

    3. Å dei var fine:) Og ja, kjenner virkelig at det er ekstra stats å løfte rumpa utav sofaen og bort til senteret med nye treningskle!:) Meiner egentlig at klea ikkje skal ha noke å seie – det er tross alt treninga du gjer som betyr noke, MEN, klart det er stas!:)

    4. Eva: Tightsen er ekstrem lav i livet.. Det er det dumme med BB-tightsene! Ikke akkurat en tights for dype knebøy 😉 Har den selv og bruker den kun med en lang, løs topp over..Ikke ofte den blir brukt heller -den blir for lav i livet for meg.. Toppene fra BB er veldig små og tighte, kun loose fit variantene jeg kan ha derfra.. Men kroppene våre er jo forskjellige! Maren kler BB klærne veldig bra, men for meg som har født tre barn og som har litt ekstra rundt midjen, da kler man det ikke like godt 😉 Synes jeg da!

    5. Eva: Den er veldig lav i livet, men jeg synes ikke det er noe problem. Jeg har selv to av denne tightsen og den er min klare favoritt :):) Jeg har ofte lange topper på meg uansett, så det er ikke noe problem!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg