Solskinnstur og superlunsj

Denne dagen har vært sporty, avslappende, innholdsrik, rolig, solfylt, fin og energisk – alt på en gang! Hvordan er det mulig? Jo det skal jeg fortelle dere. jeg startet dagen med en rolig joggetur og fortsatte dagen med å ligge langflat å steke i sola. Joggeturen min var av den typen joggetur hvor folk powerwalker foribi deg, den typen joggetur hvor du stopper opp å tar bilder av de fine omgivelsene og den typen joggetur hvor du smiler gjennom absolutt hele løypa. Du går ikke tom, du går ikke melkesyre og du surfer på overskudd hele veien. Turen gikk rundt vakre odderøya, og for dere som er kjent i Kristiansand vet hvor fantastisk vakkert det er der. Turen gikk over svaberg, opp til den søte lille hvite cafeen, og ble avsluttet nede i nupenparken og gjestehavnen.





Vel hjemme laget jeg istand en superlunsj. Den bestod av salmalaks kuttet i små biter, en stor avokado, en frisk grønn salat, og en pakke kalkunskinke. Tilbehør var soya saus (vanlig kikoman), ranch dressing fra walden farms og kesam. Til dessert lagde jeg en enkel fruktskål – som ble fylt på flere ganger mens jeg satt ute å koste meg i solen. Ingenting er som frisk frukt på en varm sommerdag. Iste er også et must, frisk og godt – den perfekte tørstedrikk i varmen.




Alt i alt, en nydelig dag som startet sporty og energisk, og fortsatte rolig, avslappende og herlig. Nå skal jeg straks grille med familien. Hamburgere står på menyen og jeg har ansvar for tilbehøret. Jeg ser for meg en stor frisk salat med masse godt, potetsalat og ferskt brød. Diverse dressinger, rømme, kesam og litt småsnacks hører også med. Den perfekte avslutning på en finfin sommerdag på sørlandet. Klokken er 19, og det er over 20 grader og knall sol fremdeles – kan det bli bedre? 

Nyt fredagskvelden og helgen vakre venner. 

 

Smiiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Ååå så heldige med været! Her på vestlandet “koser” vi oss med 10 grader og regn, alle har jakke og tjukke sokka på seg, skikkelig høststemning:( Lengter berre enda meir etter varme etter alle dissa bildene dine!
      Håper du får en super kveld med grilling og kos!:)

    2. Dette er vel en av de blideste bloggen jeg noen gang har lest. Til og med når du var syk hørtes du blid ut!
      Dagens lyspunkt,tusen takk! 🙂

    3. Elsker kroppen din og bikinien din 😀 ! Du er virkelig nydelig,både utenpå og inni <3 Ha en flottings helg =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg