Pakker, sol og sørland

God morgen hjerter! Ja dette er virkelig en god morgen. Jeg våknet akkuratt hjemme i barndomshjemmet mitt. Solen stråler fra skyfri himmel, og det er virkelig sommer på sørlandet. Jeg fikk barnslige minner når jeg tuslet ut i dag morges. Jeg ble møtt av åpne verandadører, god morgen Norge på tv, og frokost på kjøkkenet. Det er slik det alltid har vært her hjemme, og jeg får en god følelse i hele kroppen av å endelig være hjemme for sommeren. 

I går ble jeg møtt av hele fem pakker som var sendt hjem til adressen i Kristiansand. Det føltes litt som julaften når man får så mange pakker på en gang. Spesielt godt likte jeg pakken fra min fantastiske sponsor Proteinfabrikken. Der var det påfyll av Crystal – jeg kunne jo ikke være 2 mnd på sørlandet uten Crystal *ler*, fargerike shakere og nytt treningstøy. Klærne skal jeg prøve ut på trening i ettermiddag og selvfølgelig få tatt bilder av til dere. Favoritt tightsen som jeg allerede har slitt ut en gang, en ny topp og ny shorts. Jeg mottok også en pakke med produkter fra Fedon Lindberg. Jeg har ikke testet disse før, og litt er spent på dem. Dere blir selvfølgelig oppdatert. Kokosvann liker jeg godt, og ser frem til å prøve denne nye varianten som visst skal komme for salg på Ica matbutikk.

Som dere forstår har jeg litt å teste ut de neste dagene. Bedre bilder av produktene vil komme, jeg hadde bare lyst å gi dere en liten sniktitt. Nå skal jeg spise opp frokosten og komme meg ut i sola. I dag skal jeg ut å bare være i byen min. Vandre nedover markens gate, ta en kaffe med gamle kjente, gå tur i baneheia og ned på fiskebrygga. Da gjenstår det bare å ønske dere en deilig fredag og en fantastsk helg. Nyt den!

 

Smiiiiil Maren

sponsede produkter

7 kommentarer
    1. Fantastisk 😀 Fine ting du har fått, og nei, man kan ikke klare seg uten energidrikk, hihi
      Ha en super dag, og nyyyt hver dag du er der ❤

    2. Den smartshakern har jeg bare i hvit, og den er sykt smart 🙂 bruker den som vannflaske under trening, og etter trening er det bare å helle oppe pulveret 🙂 fantastisk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg