Australian-Power

I dag hadde jeg en time med fantastiske Edd. Han er en av de få menneskene som virkelig klarer å pushe meg og få meg til å ute maks. Jeg er et stabeist, og lar meg ikke presse av hvem som helst. Edd derimot, han hører jeg på! Det resulterte i ny pers i flere øvelser, noe som er rimelig kult etter godt over en uke uten seriøs styrketrening. Yeah!!! Kamera ble ikke med på trening. Etter-trenings-edrofinene, mitt nye treningsprogram og post-workout-kos i form av banan og shake ble dokumentert med min trofaste iphone. *ler*


Jeg kjenner nå at det krevde mye av meg å kjøre en så krevende økt. Middagen gikk ned på høykant og jammen forsvant ikke en hel pakke med speltlomper til mandagstacoen. Det er ingen vits å trene tungt, hvis man ikke følger opp med bra og nok mat i etterkant. Ingen ost i dag, men lompefesten og pepsi max kompenserte litt. Nå skal jeg snart lage en fruktsalat til dessert og teste ut et par nye Oh yeah barer som har kommet. Hvem har sagt at man ikke kan kose seg litt selv om det er mandag? *smile*

Nå ligger jeg god og mett på sofaen med et stort smil om munnen. Forkjølelsen er borte, jeg er i gang med trening og om få dager skal jeg starte det jeg håper og tror blir en magisk sørlandssommer. Jeg har hatt et par litt kjipe og ensomme dager når jeg var syk. Jeg var mye alene, og følte meg virkelig ikke bra. Etter en mørk natt, kommer alltid en lys morgen, og etter en kjip periode kommer alltid bedre dager. Smilet er tilbake på denne jenta, og jeg gleder meg til resten av denne spreke og energirike uken. 

 

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Åå så herlig!:) Måtte avbryte økta og legge meg på sofaen i dag, ikkje en god følelse i det heile tatt:/ Jaja går vel over! Ha en super kveld videre:)

    2. Linda Marie Stuhaug: Bruker ofte laks i stede for kjøttdeig, det er super godt :):) Kanskje sært, men i så fall er vi like sær begge to 😀 Hehe. Takk for tips uansett, men som sagt er dette allerede en stor favoritt her i huset.

    3. Lena Strømmen: Kjenner den følelsen godt! Hadde et par slike jeg også når jeg begynte å bli syk. Mitt beste tips: Lytt til kroppen! 10 poeng til deg som faktisk avbrøt og hørte på kroppen din. Hvil deg godt, spis godt, og kom deg i seng litt tidlig slik at du får rikelig med søvn, så skal du se at energien er tilbake på null komma niks! Smiiiil til deg

    4. Så fint at du er frisk igjen! Også er du helt nydelig, både utenpå og inni, utrolig gøy å lese sånne innlegg 😀 Jeg skal kose meg med litt kveldsmat, antibiotika og det lille som er igjen av bursdagen min.

    5. Heisann, du kunne ikke kanskje i et innlegg skrevet om hvilke type muskler man trener av mange av basis øvelsene osv, sånn litt nøyaktig ? Hadde vært veldig fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg