Kine Brasil Showroom Oslo

Det er lite som er bedre enn å våkne opp til strålende sol og fin form. Endelig ser det ut til at denne dritt forkjølelsen slipper taket. *lykkehyl*. Jeg startet dagen med en liten powerwalk utendørs i nydelig vær, og i ettermiddag blir det forhåpentligvis en liten styrkeøkt med en satskollega. Fy så godt det er å være tilbake!

 

I dag har jeg en herlig ting å tipse dere om. Kine Brasil har noen av de råeste tightsene jeg vet om, og nå skal hun ha showroom her i Oslo. Lille CC Vest, lilleakerveien 14. Fra kl 10.00-21.00. Sjekk ut evetet HER. Jeg har selv flere av disse fantastiske tightsene og de er virkelig unike! De er lagd for den kvinnelige figuren og sitter bare så latterlig bra på! Jeg anbefaler alle å ta turen ut på showromet å ta en titt. På bildet ser dere min favoritt. Modellen heter Copacabana og finnes i mange ulike fargekombinasjoner. På dette eventet vil flere tidligere modeller selges med inntil 80% rabatt. Løp og kjøp sier jeg bare! Jeg gleder meg vilt til å se de nye modellene og fargene. Håper å sikre meg et par snacksy tights!

Nå må jeg komme meg opp av sofan og avgårde på trening. Jeg har troa på en god økt etter en solid lunsj og avslappende morgen. 

 

Smiiiil Maren

1 kommentar
    1. Du ser helt sykt bra ut, Maren!!!
      Åh, jeg har så lyst på en sånn tights, de matcher jo navnet mitt;D Men hver gang jeg har sett så er de jeg vil ha utsolgt… en vakker dag<3
      Jeg lurer på, har du noen tanker rundt trenden om silikon(pupper) og fitness?
      Ha en fiin uke! =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg