Ute på vift

Titter raskt innom for å ønske dere en fantastisk lørdag. Jeg er oppe av sofaen, og ute på en liten luftetur med to skjønne jenter. Formen er virkelig ikke topp, men man kan faktisk ikke sitte inne i dette magiske været. Dagens plan er bare å komme seg ut, få litt luft, nyte litt sol og få litt sosial stimuli. Jeg er så latterlig lei av meg selv, og mitt eget selskap at jeg MÅ ut å se noen andre mennesker. *ler*

Jeg har treningsklær på, og på den måten føler jeg meg litt sporty. Resten av dagen går med til pakking. Det nærmer seg sommer og sørland, og det er faktisk latterlig mye som må være med hjem når jeg skal være hjemme i over 2 mnd. Jeg begynner virkelig å glede meg til sørlandet nå. Jeg gleder meg til å ha skogen like utenfor døren og sjøen kun et par minutters gange fra huset. Naturen og havet i umiddelbar nærhet betyr så mye for meg at det kan nesten ikke bekskrives. Det skal bli så godt å ha familien min rundt meg over en så lang periode, og det skal bli så godt å få etterlengtet kvalitetstid med jentene mine. *lykkesukk*

Nå må jeg komme meg opp og ut her. Nyt lørdagen, mer fra denne kanten senere!

 

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. kan du ver så snill og svare meg på dette spørsmålet. jeg lurer på hvorfor i alle dager de som deltar i fitnesskonkurranser har så mye fettprosent på kroppen når de er “off-season”? gjør de de med vilje liksom? blir ikke kroppen ekstremt sliten av å plutselig ikke spise noe fett/karbs osv, åsså plutselig kan den innta en big mac og iskrem som dessert?
      du derimot ser ut som du kan delta i fitness konkurranse når som helst! du har jo drømmekroppen (i mine øyner) og du spiser jo utrolig mye. det er utrolig vansklig å formidle de jeg prøver å spør om nå!! blander inn alt mulig annet, haha. men spørsmålet er igrunn så enkelt:
      hvorfor i alle dager har de så mye fett på kroppen offseason i forhold til personer som ikke stiller i det hele tatt (og bare trener regelmessig)? blir ikke kroppen sliten? gjør de de med vilje? er det alle som har så mye fett eller er det bare de jeg som er helt på vilspor? haha, håper du forstod og klarer å svare!
      digger bloggen din, du inspirerer 😀

    2. Anonym: Det går nok på at de har kjørt kroppen din såpass hardt over så lang tid, og ligget så lenge i underskudd at kroppen har et ekstremt sug etter mat. Så for å svar epå spørsmålet ditt, jo kroppen blir fryktelig sliten! Det at mange går mye opp i vekt skyldes flere ting. Kroppen holder mye vann i perioden etter konkurranse. Diettene er ofte ensformige og kun rene råvarer. Nå man da spiser “normalt” igjen er det naturlig at kroppen reagerer.

      jeg tror ikke man skal dra alle under en kam å si at “alle” blir feite etter endt konkurranse, for lsik er det absolutt ikke. Men det er nok naturlig at etter en lang periode på diett med strenge regler så ønsker mange å slippe reglene og fokuset, spise akkurat det de vil og ikke bry seg om vekt, målinger og fettprosen.

      Det at mange er større offseason er fordi de da ligger i overskudd på kaloriene for å lettere bygge på seg muskelmasse frem mot neste deff/konkurranseoppkjøring. Så ja, mange gjør dette med vilje.

      Dette er en egen livsstil og det er kanskje ikke så lett for dem utenfor å forstå. Jeg håper dette gav deg et svar på det du spurte om 🙂

      Tusen takk for fine ord, det varmer 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg