Sofalivet!

Jeg overvurderte formen min så til de grader i dag. Jeg er virkelig ikke frisk, så langt langt i fra! *snufs*. Dagens aktivitet ble tidenes feel-better shoppingrunde. Jeg har hamstret all slags godsaker til denne fredagskvelden. Hvis jeg først skal bli her på sofaen, så skal jeg hvertfall ha det godt. jeg var også innom Supernature butikken hvor jeg fikk en rå ingefærshot. Fy søren den svei godt i halsen, men jeg krysser fingrene for at den gjorde susen. Jeg fikk også hamstret noen smarte saker for forkjøelsen. Amrikans ginseng, Alma-C og ekstreme antioksidant er en uslåelig trio for imunforsvaret. Jeg har virkelig troa på at det vil hjelpe. 





Dette er noen av godsakene som ble med meg hjem i dag:

  • Et lass av proteinbarer. Toffee, karamell, pepperkake og sjokoladesmak. Mmmmm
  • Åtte bokser kålchips (fremdeles 70% salg, men svært få igjen) + crunchy snack cereal
  • Masse frukt, bær, yogurtnøtter og dream-is (helt lov når man har vondt i halsen)
  • ShapeUp magasinet, bodylotion og deilig dusjsåpe fra Bodyshop.

 

Jeg har også blitt totalt hekta på serien Drop Dead Diva. Tidenes jenteserie, and I love it!! Neste serie må bli Prison Break, hvordan kan jeg la være, når så og si alle mine fine lesere nevnte den som sin favorittserie. Jeg gleder meg. Små lysglimt i en sofasliters hverdag. Hehe.

Nyt helgen vakre venner, kom dere ut i solen og ha det litt gøy for meg også. 

 

Smiiiil Maren

 

 

9 kommentarer
    1. Jeg ble helt forelsket i vippene dine, fra første gang du skrev om de på bloggen! Og i går klarte jeg ikke å holde meg lenger så jeg dro på Karl Johan hud og kroppspleie og satt på vipper! HERREGUD for et herlig resultat! Kunne virkelig ikke blitt mer fornyd! :):):)

    2. Julie: Åååå, ja ikke sant de er fantastiske? Jeg elsker dem!! Nå skal jeg ta mine av, og være 2 mnd uten vipper for å gi mine egne en liten pause. Har jo hatt slike vipper i mange måneder nå. Gruer meg, de er jo bare så fine og ikke minst praktiske. No more makeup 😀 Hvem var du hos?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg