Sunkissed

I dag lengter jeg hjem. Jeg lengter hjem til bølgesus og skjærgård, holmeturer og båtliv. Sjømat og duggfrisk hvitvin på brygga, med gode venner, latter, lyse netter. Sommerliv i sakte film. I dag lengter jeg hjem til sørlandet. Misforstå meg rett, jeg elsker Oslo, og jeg har hatt en deilig dag på min nydelige veranda i solsteiken, men ingenting er som Kristiansand om sommeren. I dag har jeg har kost meg med vannmelon, nøtter, jordbær og isvann. Jeg har spist is med friske bær, hørt på herlig musikk og solt meg i flere timer. Det er så godt, men likevel så langt i fra det fantastiske livet i skjærgården på sørlandet. 

I dag er det kun sol og hvile som gjelder. Skuldrene er lave, og hvilepulsen et faktum. Søndag er hviledag, restitusjon og kosedag.  Jeg har ingen annen plan enn akkurat det – hvile og kose! 

 

Hva fyller dere denne deilige solrike søndagen med ?

 

Smiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Åå så deilig:) Er sol her og, men bitande kald vind, så soling går dessverre berre i knøttsmå mengder før ein må inn og varme seg, hehe:) Heimlengsel er fæle greier, men om eg forstod rett, så var det berre 2 uker til du skulle heim?:) Det er jo ikkje så hakkande gale, og med tanke på kor heldige doke sørlendingar er med været , så trur eg ikkje det skal mangle på sommar! Kos deg videre i varmen!:)

    2. Åååh jeg har tenkt akkurat det samme som deg idag – at jeg lengter hjem! Bor midt i Drammen,men er fra sommerbyen Tønsberg og jeg kjenner såå at jeg savner lukten av sjø og terrassen til mamma og pappa idag.. Ingenting som slår deilig sjøluft en sommerdag<3
      Har spist ett tonn med melon idag i solsteiken fra mitt åpne vindu på hybelen, så dagen har vært super forde 😀
      Ha en nydelig kveld videre søte deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg