Kosttilskudd – mine favoritter!

Nå begynner det å gå tomt i skapene mine her, og det er på tide å fylle opp. Her har dere mine favoritter når det kommer til proteinpulver, energidrikker, BCAA, barer og søtning. Jeg bestiller min produkter hos Proteinfabrikken og er utrolig fornøyd med dem!

PROTEINPULVER – All time favorite! Nydelig smak, og med deilige små sjokoladebiter i. Bra næringsinnnhold.

SUPER-ENERGI – Crystal er min lifesaver på trøtte dager. Frisk og god smak. Helt uten sukker. Jeg harl alltid crystal i kjøleskapet.


BCAA – Tar jeg like før og under trening. Dersom jeg trener før jeg har spist noe særlig så er jeg ekstra påpasselig med å få i meg BCAA slik at jeg ikke bryter ned muskelmasse.


SØTNING – Must have i hverdagen. Erstatning for sukker! Helt uten kalorier. Bruker det på cottage cheese, i havregrøten, på frukt/bær , i bagst og ellers alle andre steder man ellers ville benyttet seg av sukker. jeg bruker både sukrilett fra Easy living og steviosa.



BARER – Her har jeg to favoritter, men nå for tiden er det Oh yeah baren som står høyest på lista. Den er helt magisk på smak, og jeg liker faktisk disse bedre enn vanlig sjokolade.  Muscle Brownie kommer på en solid andreplass.

 

 

Har du testet ut noen av disse før? Del gjerne dine favoritter i kommentarfeltet.

 

Smiiiiil Maren 

 

annonse 

6 kommentarer
    1. Crystal er virkelig lifesaver ja;) maxim sin ettertreningsbar med hasselnøtt og karamell er knall! Smaker som New Energy, bare med mykje betre næringsinnhold;) blir riktignok berre brukt som kos på lørdagskvelden i og med at eg alltid har med nøtter etc i bagen til før/etter trening;) ha en super dag videre Maren!;)

    2. Jeg har proteinpulver med sjokolade- og vaniljesmak i Gold Standard fra ON, sjokoladen er utrolig god i shake og vanilje bruker jeg i pannekaker og vafler 🙂 Kjempegode begge to! Det står at det er glutamin og BCAA i den, vet du (eller noen andre) om det har noen effekt når det er blandet med protein?

    3. Hei! lurer på dette med BCAA. Hva er det, og er det noe du anbefaler?. har hørt mye om det, men ikke prøvd det ut ennå. Jeg trener styrke og kondisjon ca 6 dager i uken, bruker kreatin før og etter og er nøye på å spise masse mat, men sliter litt med matlyst til tider å tar derfor en whey isolate protein shake til kvelds hver dag/annahver dag.. (vet at MAT er bedre men sier kroppen stopp så er det stopp)..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg