17mai forberedelser

Hei hvor det går unna i dag! Jeg har sust rundt som en duracell og fikset hele listen min. Effektiviteten lenge leve! Nå skal jeg endelig få satt meg ned for å slappe av litt og lage noe digg mat. Jeg har kjøpt inn så mye godt til denne langhelgen. Jeg har vært innom sueprnature og hamstret både sjokoladebarer, nøtter, superfood og masse masse kålchips. Dere har fått med dere at det er 50% på kålchips nå sant? *løp og kjøp*. Verdens vakreste roser ble også med meg hjem + en herlig rompray fra Durance. Mmmmm, lavendelduft i hele leiligheten.

Jeg har også kjøpt vin, og et lass av mat. Alt fra røket laks, ost, kjeks og frukt, til hvetemel, sukker og sjokolade. Yes her skal det bakes, og ikke av den sunne sorten! Tre bæreposer og en stor bag full av godsaker. Tidenes pakkesel på vei hjem, men nå er alt i hus og 17 mai kan bare komme. Hipp hipp HURRA!!

Jeg sitter her å nyter et herlig lite før-trening måltid, før jeg skal la skuldrene få kjørt seg på trening. Jeg hadde en liten økt i dag morges også, men når energien bobbler over og man har ledig tid så hvorfor ikke kjøre på en liten en til. Jeg tenker noe sånn som dette:

  • Skulderpress
  • Sidehev med hantler
  • Six ways
  • Militærpress
  • Et par øvelser for bakside skulder

 

Ha en nydelig dag dere!

 

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Jeg skal også lage en SKIKKELIG kake i morgen, pavlova! Jeg regner med jeg kommer til å være høy på sukker i hele morgen!;p

    2. Veit du om supernature sender ut kålchips til privatpersoner innad Norge? Eller om det er mulig å bestille på nett? Har berre to pakker igjen etter førre innhamstring, krise!
      Ha en suuuuuper syttende mai!;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg