Hårfavoritter og ny kaffe

God morgen hjerter

I dag våknet jeg 30 minutter før alarmen ringte (!) og hva er vel bedre enn det? Uthvilt og fin sitter jeg nå i sofaen. God morgen norge har akkuratt startet og jeg nyter duften av en rykende fersk kopp kaffe in-the-making. Jeg var innom Nespresso i går og fikk kjøpt med meg de to nye Limited Edition de har nå. Jeg er veldig glad i sterk kaffe, så det passet meg perfekt at de de to nyhetene har styrke 9 og 11. Det er ikke sikkert alle kjenner til Nespresso sysstemet, men dette er kraftig kaffe. Mmmmm. 


I dag har jeg fri fra Miinto, og skal bruke hele dagen på PTkunder, egentrening, venninnekos og en hyggelig middag i kveld. Jeg har også en milelang to-do-liste jeg skal gjennom. Jeg har venninner hjemme i kristiansand som ofte spør om ikke det er deilig å bo midt i Oslo sentrum ift shopping osv. Vel – jeg kan nesten ikke huske sist jeg ruslet rundt å tittet i butikker. Man rekker liksom ikke det i hverdagen. Så i dag blir det endelig tid til slike ting. Jeg skrøt vedlig av en ny hårpleieserie jeg tester ut, etter anbefaling fra flinke Malene på Hendrik Hair avd. Frogner. Denne serien dufter helt magisk (ja jeg vet at det ikke er det viktigste, men lukten er så god at den må nevnes først) styrker og gir god næring til håret. Jeg har en shampo, balsam og en god krem jeg tar i mens håret er vått før jeg føner det, og litt etterpå for en siste finish. Prisen er også fin, rett  overkant av 200 kr pr produkt. Det er håret ditt faktisk verd:) 

Jeg vil anbefale å ta en tur innom Hendrix for å få produkter som er optimalt for ditt hår. jeg dusjer mye, og sliter enormt på håret mitt. Håret var livløst, flatt og fryktelg statisk før Malene fant de rette produktene til meg. Ring salongen på 22554908 og spør etter Malene dersom du ønsker en fantastisk frisør. Hun er meget ettertraktet, så det gjelder å booke i god tid. Malene er også skjønne Lene min sin frisør (og samboer) så derfor det er extentions du ønsker, så er dette dama for jobben. 

Nå skal jeg nyte min nye nespresso, titte litt på God morgen Norge og straks komme meg avgpårde til dagens første PTkunde. 

 

Smiiiiil Maren

sponset hårprodukter

3 kommentarer
    1. Elise: Varierer fra dag til dag 🙂 Jeg forsøker å samle opp litt, og har gjerne 4-5 kunder etterhverandre et par dager i uken. Noen kunder tiiidlige morgentimer, og da putter jeg inn det når jeg har mulighet, slik som i dag 🙂

    2. Det virker som om du gjør det så bra som PT, Maren 🙂 Nettopp ferdig med utdannelsen jeg også, og tenker å ha det som en bijobb ved siden av videre studier til høsten. Har du tenkt noe på videre studier eller? Kunne ikke tenkt deg noe innen naprapati/osteopati eller noe, du som virker så opptatt av helse og trening? 🙂 (Selvom dette blir mer behandling da) Bare lurer 🙂 Bloggen din er en super inspirasjon, og jeg er stadig innom. Særlig for å hente litt inspo de dagene trening ikke frister all verden! Hehe 🙂 Ha en strålende 17. mai!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg