Regn, overskudd og mareritt!

Denne onsdagen startet jeg ufrivillig kl 05.00. Jeg bråvåknet av et grusomt mareritt, og jeg var rett og slett så fryktelig redd at jeg måtte fysisk opp å stå, slå på alt lys og virkelig kjenne at det kun var en drøm og ikke virkelighet. Det ble aldri til at jeg gikk å la meg igjen, i frykt for at den grusomme grusomme drømmen skulle komme tilbake. Jeg har i det minste fått mye ut av dagen. Det striregnet i dag morges, men det gjorde faktisk ingenting. Jeg liker vær, mye vær! Så når det regner så vanvittig som det gjorde i dag morges så synes jeg faktisk det er litt deilig. Noe som er enda deiligere er å gå tur i slikt vær- Så jeg pakket på meg fullt regntøy og trasket ut i striregnet. Aaah, fantastisk!

Jeg var på plass på Miinto klokken 12, og før det rakk jeg innom søte Malene på Hendrix hair avd. Frogner, hvor jeg fikk frisket opp fargen på håret mitt og testet ut noen helt magiske hårprodukter. Håret mit tlukter så nydelig nå at jeg kan ikke la vær å gå å lukte på det *smile* Bildet og navn på produktene viser jeg dere litt senere. Jeg rakk også en tur innom Linda på Karl johanhudpleie. Jeg dro kun innom for å sjekke om det var noe ledig time før 17 mai, men tror dere ikke fantastiske Linda tok meg inn og fikset meg opp med det samme. For en service!! Voks og farging av bryn, med et helt supert resultat. 

 

Nå sitter jeg på Waynes og jobber litt, straks kommer en kompis hit for en kaffe før jeg må løpe videre til PTkunder på Sats. Dagen går i ett, akkurat slik jeg liker det. Jeg fikk en kommentar på at jeg virket sliten og litt negativ til trening for tiden. Jeg måtte smile da jeg leste den kommentaren, for det stemmer faktisk ikke. Jeg har selvfølgelig noen dårlige økter, men jeg har enda flere gode økter for tiden. Energien er på plass og jeg koser meg. Jeg er nesten litt redd for å dele for mye av denne spruddlende energien og treninsggleden, da det har en tendens til å irritere mennesker. Så da har jeg valgt å fortellere litt mer om de dagene jeg virkelig må jobbe med meg selv for å få til gode treningsøkter. Nå er det ikke slik at jeg har tunge dager hver dag, selv om jeg har valgt å dele et par av dem. Langt i fra! I går på Miinto hoppet og spratt jeg rundt som en duracellkanin, og fotograften fikk knipset et par snapshots. Fire av bildene ser dere her i innlegget, og flere kommer etterhvert. *smile*


Ha en super onsdag sweethearts, ikke la det kjipe været påvirke dere 🙂

 

Smiiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Å, så bra, det var godt å høre! Takk for svar på spørsmålet 🙂
      Men for meg syntes jeg det faktisk er bedre å høre om all den sprudlende energien din, som vi alltid fikk høre om før 🙂 Men selvsagt er det opp til deg, og folk er forskjellige om hva de liker å lese. Jeg savner bare litt hvordan innleggene dine pleide å være – sprudlende av positivitet og energi 🙂 Men selvsagt må en kunne dele som du sier, noen dårlige dager.

    2. Maria: Så herlig 😀 men da skal jeg love deg at du skal få masse mer av det!! Det er ikke så lett å tilfredstille alle, noen vil ha en ting og andre vil høre om noe helt annet 🙂 Takk for din tilbakemelding uansett 😀 smil M

    3. Ble så glad når jeg leste svaret på komentaren jeg postet på innleget “bentrening og getsporty”. Jeg var anonym som spurte om jeg spiste nok. Du er virklig en inspirasjon til å spise opp maten når jeg leser hvor mye energi og hvor gode treningsøkter du har osv (og ikke minst hvor sykt bra du ser ut)! Må nesten takke deg for du skriver denne bloggen, haha! Stå på 🙂

    4. Hei:) jeg er en jente på 172 høy og veier rundt 56 kg. Jeg er veldig ukomfortabel med kroppen min! Jeg trener 3-5 ganger i uken, men jeg synes det er vanskelig å motstå fristelser som kaker og lignende.. Har du noen tips til å forminske søtsuget?

    5. Vet du har skrevet om det før, men kan du skrive mer om utdanningen din fra AFTP? Hvilket utgangspunkt du hadde trenings- og kunnskapsmessig før du begynte? Begynner man helt fra begynnelsen eller bør man ha forkunnskaper og slike ting. Vurderer den selv så er nysgjerrig på hvordan andre har opplevd den ut fra hva de kunne 🙂

    6. Anonym: Så godt at du ble glad av å lese svaret, og så fantastisk at du føler jeg er en inspirasjon for deg. Det varmer hjertet mitt å høre slikt 🙂 Virkelig! Det er slike tilbakemeldinger som dette som gjør at jeg fortsetter å blogge. Tusen takk for at du deler av deg selv 🙂 Som sagt, jeg heier på deg! Aldri gi opp, du har det i deg og dette skal du få til 😀 God klem

    7. Kristine: Du trenger ingen forkunnskaper nei. men de føeste som melder seg på har jo en interesse for trening, helse og kosthold. Ellers ville de kanskje ikke ønske å bli personlige trenere? Med et brennende engasjement, interesse, og lærevillighet kommer man svært langt. afpt er en svært grundig utdannelse og de går i dybden på alt – du lærer så enormt mye, og jeg vil anbefale utdannelsen på det sterkeste. Bruk gjerne min rabattkode: ME13 for å få 5% rabatt på utdannelsen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg