As blue as a day can be

Gårsdagen var så blå at den nå er glemt, og aldri skal nevnes igjen. men før jeg putter den i glemmeboken, så må jeg nevne et par lyspunkt. Jeg jobber som flere av dere vet i Miinto.no, og i går hadde vi verdens søteste kjoler i studio. Jeg svinset rundt i rosa diamanter og strutteskjørt. Følte meg som en liten prinsesse. Hihi. Vi hadde også flere lekre sommerkjoler i studio, jeg likte spesielt godt denne blå herlighete. Jeg vet det er en god del kjoler i dag også, så det er fare for at denne dagen blir like sukkersøt og herlig som gårsdagen.

Etter jobb forsvant alt som heter energi, og jeg hadde rett og slett en skikkelig kjip dag. jeg la ut et bilde på instagram (følg meg gjerne. Brukernavn: Merdvik) av meg liggende på sofaen med film, pledd og joggebukse. Det førte til en liten eksplosjon av støtte fra andre som også følte at gårsdagen var litt kjip. Det var så herlig at vi alle sammen kunne kjenne på at det er helt ok å ha en litt kjip dag i blandt, plutselig var vi mange sammen om det. jeg fikk også en super hyggelig telefon med spørsmål om en rusletur for å prate bort blåmandagen. Det takket jeg selvfølgelig ja til. Vi tuslet rundt i en liten time og brukte hverandre som søppelbøtte. Fy så godt!

I dag er en ny dag, og gjett hva – solen skinner!! Det er som jeg alltid har sagt: bak skyene er himmelen alltid blå! *smile* Nå skal jeg lufte godt ut av leiligheten, vaske raskt over den, skrive handleliste, og middagsliste for resten av uken, vaske litt klær og komme meg avgårde på jobb. jeg starter uken i dag jeg! Det er jo meg som bestemmer hvordan jeg vil ha det, så da bestemme rjeg at jeg vil ha det fint. dette har vi snakket om før dere – du bestemmer over ditt liv. Lykke er et valg! Alle har dager hvor det er tungt å stå opp, jobben er stressende, man krangler med kjæresten, man klarer ikke finne på noe smart å lage til middag og ender opp med halvfabrikata, man tenkte å trene men sovnet på sofaen. Det er helt mennesklig og helt dønn normalt. Glem det, slett slike dager og tenk hvor fint det er at det alltid kommer en ny dag. Det kommer alltid en ny mulighet. 

Grip dag, gjør noe hyggelig i dag. Jeg skal ut å kjøpe en dobbel pukett med mine yndlingsblomster for å pynte litt opp i leiligheten og bake knekkebrød i ettermiddag. (oppskrift kommer selvfølgelig)

Hva skal du gjøre?

 

Et ekstra stort SMIL fra meg til dere


17 kommentarer
    1. Du er så fantastisk Maren! Uansett hvor kjipt du har det kommer du alltid tilbake med et smil og oppmuntrende ord, like koselig å lese nye innlegg fra deg uansett om det er tirsdag eller lørdag 🙂 I dag skal jeg være med kjæresten min på brasiliansk jiu jitsu, kampsport er helt nytt for meg, så jeg ser frem til en utfordring. Håper du får en strålende dag!

    2. Hei Maren 🙂 Utrolig flott den blå kjolen var :)! Flott om du kan gi beskjed når den er å finne på nettbutikken til Miinto :)! Må også bare si at jeg setter utrolig stor pris på bloggen din, den gir meg utrolig mye inspirasjon og motivasjon :)!

    3. Sonja: Den ligger nok ute ila morgendagen vil jeg tro. Butikken heter Zoma tror jeg, så du finner nok kjolen der 🙂 Tusen tusen takk, så koselig å høre 😀

    4. Helene: Jo kan prøvde på der. hvis ikke så tipper jeg den er ute ila morgendagen, da er det bare å gå inn på miinto.no, og søke etter butikken Zoma. der finnes alle kjolene jeg har hatt på meg i går og i dag 😉

    5. Heei Maren! (: Lurte på hvilke merke den rosa kjolen er og hvor jeg kan få kjøpe den? den er jo bare så fin til nydelige sommeredager!
      Ha en fin dag videre!

    6. Maren, du e sååå nydelig!!! Måtte bere sei da! 🙂 hehe…
      Håpa dagen din idag blei bedre enn den igår <3
      klem!

    7. Prøvde å lete opp den fine, blå kjolen på Zoma, men finner den ikke. Har du noe tips om hvor jeg kan finne den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg