Iherb og superfrokost

For en stund siden bestillte jeg en pakke fra Iherb. Den inneholdt ingen nyheter, kun påfyll av gamle favoritter. En slager her i huset er Golean cereal. Dette er en frokostblanding med et fantastisk næringsinnhold, og nydelig smak. Proteininnholdet er høyere enn jeg har funnet i noen annen frokostblanding. I herb kan være stort og forvirrende for mange, så HER er en direkte link til denne frokostblandingen. Dagens frokost ble Go-lean cereals og havregryn blandet sammen, toppet med banan og melk. En solid og god start på dagen. 

Jeg bestillte også:

 

Andre Iherbfavoritter:

 

Bruk gjerne koden: VIK961 når du bestiller, så får du en fin liten rabatt på din bestilling. Pass også på vekten på pakken din. Det er smart å bestille flere små pakker istede for en stor, på den måten kan du velge det billigste fraktalternativet på hver pakke. 

I dag er det fridag for de fleste, men jeg har benyttet denne fridagen til å booke inn mange PTtimer. Fordelen med helligdag, er at alle kundene mine har fri fra jobb, og ønsket derfor timer tidlig. Det betyr at jeg har en full arbeidsdag, men likevel er ferdig tidlig. Fine greier!

Hva skal dere bruke fridagen til?

 

Smiiiiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Hei. Bestiller du 1 stor pakke eller flere små? Vet du om det blir mye ekstra avgift ved å bestille 1 stor pakke istede for flere små?
      🙂

    2. Hei Maren! 🙂
      Jeg lurer bare på en ting. Hvordan jobber du som pt utenom øktene med kunden? Er det sånn at du må sette deg ned og lage programmet ferdig før du møter kunden? Jobber du mye med hver enkelt kunde utenom økten? Håper du forstår litt hva jeg mente, hehe 🙂

    3. Det samme for meg – mest parten hadde fri dag, men jeg har vært på jobb fra kl 7:30 😉 Ikke vært til å jobbe i treningssenter, men… 😉
      Hilsen!
      Maja

    4. Jeg fikk nettopp en pakke i dag med mine favoritter, du kan se bilde på bloggen 🙂 Steviadrops vanilje, pb2 og Chocolove sjokoladeplater er gjengangere hos meg. Forsøkte meg på ett par nye produkter også, gleder meg til å teste!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg