Onsdags-update

I går innviet jeg min nye freshe jakke fra London. Den er singal-orange, og man kan se meg på lang avstand når jeg kommer vandrene i den her. Haha. Jeg synes den passet perfekt til det strålede været i går, og følte at dagen ble ekstra energifylt og fin med min nye fargefest av en treningsjakke. 

Dagen i går var så fin, og jeg fikk både jobbet, trent, vært sosial og lagt meg tidlig. Så da skulle man jo kanskje tro at denne morgenen skulle bli fantastisk ? Vel, slik ble det ikke. Jeg våknet mer sliten og trøtt enn jeg kan huske jeg har vært på lenge. Jeg droppet både trening og min vanlige sunne frokost, til fordel for dyne i sofaen, brødskive med nugatti og pysjamasen på helt frem til fem minutter før jeg måtte løpe ut døra til jobb. Nå sitter jeg her på Miinto og smiler av min litt uvanlige morgen. Jaja, nugattiskiven var grise-god, og det var godt med en avslappende morgen. Jeg er som regel alltid flink med både kostold, trening og generelt en sunn hverdag på alle måter, så da er det helt ok å starte en vanlig onsdag med nugatti og sofakos. *ler*

Jeg valgte  å hoppe av trikken et stopp før jeg egentlig skulle av i dag, og fikk dermed nyte noen små minutter i solen. Dette været er bare helt magisk, og jeg nekter å tro at det skal begynne å regne senere i dag? Solen steker, og det er full sommerfeeling i Oslo. 

Nyt solstrålene dere som kan, nå må det jobbes!

 

Smiiiiil Maren

3 kommentarer
    1. Den jakka var knallfin! Skal du lage et innlegg om innkjøpa fra London? Er så nysgjerrig, haha:)
      Ha en fantastisk fin dag videre, du er herlig!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg