Vippefin og solglede

Jeg må virkelig smilet av dette været her, velvitende om at det er meldt regn og kjøligere temperatur allerede fra i morgen, så har jeg planer om å nyte denne dagen fullt ut. Jeg startet dagen med en powerwalk ned til Stamina hvor jeg kjørte en 20 minutters elipse-økt. Totalt ble det en 35 minutters økt. Kort og greit – akkurat slik jeg liker det.  Videre gikk turen til nydelige Linda på Karl Johan hud og kroppspleie, hvor jeg fikk fikset litt på vippene. Jeg har sagt det før, men jeg må si det igjen, jeg er bare så ufattelig fornøyd med vippene som Linda har fikset. Jeg trenger ikke bruke noe sminke! Det er så utrolig deilig å slippe å bruke tid på det om morgenen, og slippe det styret med å fjerne sminke om kvelden. Vippene holder like godt selv om jeg trener, svetter og styrer rundt. Sjekk ut nettsiden til Karl Johan hudpleie HER for priser og timebooking. Alle jentene er flinke, men jeg går alltid til Linda eller Sara. 

Jeg var grytidlig oppe for å få unna både en liten økt og vippefiks før jobb, så når klokken var 10 var jeg ferdig med alt, og klar for jobb. Det var en smule kjipt å stenge denne herlige soldagen ute og gå inn i Miinto-fotostudio, men jobbe må man. Etter jobb var det direkte ut i solen igjen, og jeg fikk en liten time sammen med søte Isabelle. Pannekakespising, soling og skravlings. Hva mer kan man ønske seg?

Nå har jeg plassert meg på Waynes coffee for å få unna litt mail, men jeg får helt vondt av å sitte her inne å titte ut på den strålende solen. Så nå gjelder det å være effektiv, slik at jeg kan komme meg ut i det herlige været igjen. Nå ble det mye værprat her, men dette er så uendelig etterlengtet. Jeg elsker sommer og sol, jeg ønsker disse 20 varmegradene og den strålende solen hjertelig velkommen. *smile*

Er alt bra med dere hjerter? Hva fyller dere denne herlige tirsdagen med?

 

Smiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Trener du på Stamina på Grønland?
      Jeg har aldri vurdert å ta vippeekstension ettersom mange sier man mister sine egne eller de blir kortere/ødelagt, men hadde vært deilig, har så lyst vipper, så man ser godt at jeg ikke har på sminke.
      Hva gjør du på miinto? Modell, eller bak kamera?
      Ha en fin dag, meldt regn noen dager nå ja, desverre “/

    2. Hei! 🙂
      Kor ofte fiksa du vippene? Eg har kjempelyst til å prøve, men trur nok nærmaste salong som utføre sånne ting ligge noken tima unna.. Så herrleg at du har fått nyte sola, her er det regn og atter regn!!! Akkurat no e pause i regninga, men fortsatt overskya og trist. Herregud kor masse vêret har å seie for humøret!! 😉 men kansje like greitt med dårleg vêr når ein må skrive bachelor:p
      Klem Silje

    3. Hei igjen, fine Maren! Tirsdagen min har gått til jobb, middag med samboeren, trening og nå er det avslapping i sofaen 🙂 Treningen idag ble en 40 min løpetur ute i det fantastiske været (bor i Østfold) og en 30 min mage/ryggtime på treningssenteret. Klem til deg

    4. Camilla: Nei stamina i akersgata, aldri testet det senteret på grønland. har du? er det bra?
      Man mister ikke sine egne, men det er klart de blir slitt! Jeg er flink til å bruke vippeserum og ta vare på mine vipper under så tror det skal gå bra. Jeg har hatt vipper i 4 måneder nå, og skal ta en pause nå i slutten av mai, så da får vi se hvordan vippene mine ser ut under der. Skal ta bilde og holde dere oppdatert 🙂
      Jeg er modell på Miinto. Trives veldig godt med det!:)

    5. Jeg trener ikke på Grønland selv, men kjæresten min er PT der, er veldig koselig der hvertfall 🙂
      Ok, gleder meg til å se hvordan vippene blir da 🙂
      Så gøy å være modell!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg