Det gode Oslolivet

Mandagsmorgen og jeg er tilbake i Oslo. Det var så deilig å komme tilbake til fine lille leiligheten min. Tenne lys, lage en stor kopp te og sette på favoritt programmene mine som heldigvis har blitt tatt opp mens jeg har vært borte. En avslappende og deilig søndagskveld, som ble avsluttet med en liten rusletur ute i Oslos søndagsstille gater. 

Nå sitter jeg her i kjent og god rutine, med en diger kaffekopp og God morgen Norge på skjermen. I dag er, som mandager ofte er, litt ekstra trøtt. Da er det godt det finnes små rosa snarveier til rask energi. ja jeg snakker selvfølgelig om Crystal Sugerfree. Dere finner den HER, og er dere kjapt ute vil dere kunne få den til rabatert pris. 299 for et helt brett er en super pris!

Dersom du ønsker å ta deg en ekstra kaffekopp for å våkne litt, kan du jo spice den opp litt med deilig sjokoladesmak. Jeg lager proteinkaffe hver eneste morgen, og tester ut DETTE proteinulveret fra Proteinfabrikken.no nå, jeg er veldig fornøyd med smaken og anbefaler dere å teste det ut.

Nå må jeg komme meg avgårde her. Ha en nydelig mandag kjære dere! 

 

Smiiiiil Maren

 

sponset

16 kommentarer
    1. Vibeke Litland: Da synes jeg du skal lage Vibeke-rutiner for deg selv<3 som er minst like koselige 😀 Kun du som bestemmer hvordan dagen din skal starte og hvordan uken din skal bli:D:D

    2. Jeg må rett og slett spørre om noe; Leser over alt at frukt og grønt er flott og fint, ja, det jeg jo det. Men så kommer man jo over så ofte også at frukt ikke er så bra som folk vil frem til? Mye karbohydrater og sukker? Det vil da bli vanskelig å få frem abs’a, hehe..
      Jeg lurer da på; Hvor mye frukt kan man spise i løpet av en dag? Og bør man egentlig bare kutte det ut? Er det bedre å spise bær?
      Hahaa, blir så forvirra når det står så mye forskjellig, klikker.
      Du har helt skjønn blogg, stå på videre :):)

    3. Høres ut som en herlig start på dagen og uken! Liker Maren-rutinene! Lurer litt på det samme som Karina ovenfor her. Kan man spise for mye frukt? Er så forferdelig glad i det,og det går fort med 5-9 om dagen.. Er jo så godt og så lettvint. Supert som mellommåltid gjennom dagen, påfyll mellom øktene, og før og etter. Trener jo forsåvidt mye (8-12 økter i uka), og mye utholdenhet, så trenger mye karbohydrater. Men bør jeg erstatte noe av frukten med noe annet? Er det ugunstig med så mye fruktose? Abs’a er ikke såå viktig for meg, da jeg trener for å prestere, men sett utifra et ernæringsperspektiv? Hva tror du?
      Håper du får en strålende uke, Maren! 🙂

    4. Karina: Det er nok individuelt. Jeg personlig synes det er LATTERLIG å si at frukt og grønt ikke er bra. jeg spiser soms sagt store mengder frukt hver eneste dag, og har likevel markert mage med synlig muskulatur. Jeg synes det blir helt feil å skulle kutte ned på frukt, det er sunn ren mat!!! man må se på sjokolade, chips, halvfabrikata osv osv osv, det er her problemet ligger og IKKE i frukten. dette er min personlige mening, så spør du meg så sier jeg spis den frukten du vil ha med verdens beste samvittighet 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg