Søndagstur i vakre Baneheia

Min siste dag hjemme på sørlandet før jeg flyr tilbake til Oslo startet på best mulig måte, med en søndagstur i nydelige baneheia. Det er så luksus å ha skogen rett utenfor husdøren. Det er bare å knytte på seg joggeskoene, putte musikk i ørene og i løpet av et par minutter er man ute i frisk og vakker natur. Jeg vekslet mellom å gå i godt tempo og jogge rolig. En times tur i nydelig vårvær.



Nå skal jeg i gang med pakkingen, noe som virkelig kan bli en utfordring. Kofforten er allerede fylt til randen, og jeg har ikke fått med meg halvparten av tingene mine. Det er nok fare for at jeg må sende to kofferter i stede for en. Haha, sånn er det når jeg ikke klarer å styre meg på London-shopping. Denne helgen har vært så deilig. Avslappende og sosial på en gang. Jeg har fått sett go’jentene mine, og tatt igjen litt av det tapte. Gode venner er som stjerner, selv om du ikke alltid ser dem, så vet du at de er der <3 Kvelden i går var superkos, med deilig sushi, vin og snacks. 

Håper alle har hatt en fin helg, og bruker denne nydelige søndagen til å lade batteriene og samle energi til en ny uke.

 

Smiiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Vakre Maren <3 Jeg er IKKE flink til å legge igjen kommentarer her hos deg, men jeg vil bli flinkere. Du fortjener all den rosen og skryten som finnes i verden! Jeg sliter psykisk og fysisk på veldig mange områder, og de dagene hvor det er ekstra tøft (som nå) så klikker jeg meg inn på bloggen din. Smilet ditt er så smittende, ordene dine gjør meg glad og det at du fokuserer på det positive i hverdagen gjør meg lettere til sinns. I tillegg så deler du personlige og alvorlige temaer, noe som gjør at jeg får enda mer respekt for deg! Du er et fantastisk menneske <3 Jeg leste at du er ofte ensom og det er på en måte "godt" å høre, for jeg kjenner meg SÅ igjen. Selvfølgelig så unner jeg deg kun det beste (håper ikke du misforstår <3 ). Du er uten tvil en av grunnene til at jeg fortsetter å kjempe!
      Til slutt lurer jeg på om du har lyst til å komme med reiseinnlegg eller lignende fra London? Min søster, far og jeg reiser nemlig snart til London, så det hadde vært perfekt! Også kan jeg ikke skjule min nysgjerrighet over hva du kjøpte med deg hjem da 🙂 Hihi! Det hadde vært så morsomt å se og høre mer fra turen din.
      God søndag videre i solen! Kos deg! Mange gode klemmer fra Martine

    2. Kan tenke meg at det er helt nyyydelig på sørlandet nå! Ble suuupermisunnelig av å se turbildene dine 🙂 Gav meg god stemning her jeg sitter på kontoret og ser inn i to skjermer 😛
      Ha en fin dag <3 Og ikke minst GOD TUR!

    3. Elsker bloggen din utrolig masse 🙂 Du bidrar til at motivasjonen min holder seg på topp, er veldig takknemlig for at jeg har muligheten til å lese bloggen fin.
      +at du er en nydelig jente 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg