God lørdagsmorgen

I dag regnet det som bare det her på sørlandet, og vet dere hva – jeg synes egentlig det er litt deilig. Da kan man kose seg inne med verdens beste samvittighet. Det føles litt ekstra godt å bare slappe av innendørs når været er grått, vått og kjipt. Denne lørdagsmorgenen starter med en typisk Maren frokost med cottagecheese, skyr, yoplait yogurt, eplebiter og bær. Planen etterpå er en liten treningsøkt på Solsiden, men først litt mer kaffekos i sofaen.

Ha en nydelig lørdag, er det flere som tenker seg en lørdagsøkt, eller tar dere treningsfri i helgen?

 

Smiiiiil Maren

15 kommentarer
    1. Ser nydelig ut!
      Jeg jogger/løper i terreng ca 1t 45min, og jeg har gjort dette her på Lørdagene nå i noen uker.
      Liker det veldig godt:)

    2. Restituerer musklene frå i går (auau) og kjører heller ekstra på i morra:) Laurdag er kviledag/helligdag i mitt liv, hehe:)

    3. Jeg slapper også godt av med en kopp caffe latte før det blir trening, handling av mat og vasking av leiligheten seinere;) ha en god lørdag Maren!

    4. Har akkurat spist en god frokost bestående av havregrøt, kanel, litt sukrin+, ei ts peanøttsmør og frosne blåbær på toppen, og gjør meg nå klar til trening!:) Bryst og armer står på planen!

    5. Mmm, det så godt ut 🙂 Jeg har akkurat spist en deilig skål med gulrotkake grøt, anbefales. Nå sitter jeg som deg i sofaen og nyter en stor kopp kaffe. Blir en overkroppsøkt på meg idag. Ha en fin helg

    6. Jeg syntes også det er helt greit at det regner, så får jeg øvd til eksamen uten å ønske å gå ut i finværet.. noen dager er det greit med regn 🙂 Den bollen så så god ut!

    7. Ja, trenger i hvert fall ikke ha dårlig samvittighet for å sitte inne på jobb når det øser ned ute 🙂 Kos deg videre i Kristiansand.

    8. Har egentlig et spørsmål son ikke handler om dette innlegget men jeg vurderer afpt til høsten ig lurer hvem pensum bøker dere brukte? Følger de med, eller kjøpte du de selv?

    9. Spiser du lite karbohydrater?
      Bare lurer, siden jeg synes ikke frokosten inneholdt noe spesielt med karbs.

    10. Åja, tusen takk for svar:-) hadde tenkt og tjuvstartet og lese litt over sommeren! Tusen takk for svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg