Live, love and laugh – in London

Tiden flyr og jeg føler at jeg ikke får utnyttet tiden godt nok! Det er så mye jeg vil gjøre, så mange steder jeg vil besøke og alt for liten tid å gjøre det på! Gårsdagen forsvant i shopping fra morgen til kveld. Jeg fant mange godbiter på både Niketown, river island, Victoria Secret og Top shop. Sist nevnte skal jeg tilbake til i dag, jeg ble jo ikke ferdig med halve butikken en gang, selv om jeg hadde godt over en time der inne. Jeg reiser på tur med familien, og da er det ofte slik at man har litt uslike behov, og selv om tålmodigheten var til tider ekstrem fra min skjønne pappa i går, så tviler jeg på at den er like god i dag. Hihi. Han blir godt tatt vare på da! I går ble han pent plassert i en dyp god lenestol av de ansatte i butikken, med et glass champange i hånden kom sannelig smilet frem – og vi andre løp rundt å shoppet med god samvittighet *smile* 

I dag har jeg som sagt enda et par butikker jeg vil innom, før vi skal prøve å være litt kulturelle også. Jeg har vært i London før, og tatt den tradisjonelle runden med de røde bussene. Det er et must å ta den runden, så jeg tenker nok at vi skal få alle med oss opp på en slik tur i dag. I kveld blir det forhåpentligvis musikal med We Will Rock You! Jeg håper det går i orden, da jeg har hørt ekstremt mye positivt om den. Ellers går det i mye god mat, vin og herlige smaksopplevelser. Jeg fikk en kommentar om hvordan jeg gjør det med kostholdet og treningen på tur. Vel trening har jeg ikke en gang vurdert – vi går jo hele tiden! Bena mine føles som de har vært gjennom et maraton, og jeg kunne virkelig ikke tenke meg å bruke den korte tiden vi har her i London på å trene. Når det gjelder kostholdet så spiser jeg akkurat det jeg har lyst på. Både frokost, lunsj og middag blir spist ute på resturant, og jeg bestiller akkurat det jeg har lyst på, uten å tenke noe videre over det. Er man på ferie, så er man på ferie 🙂 

Denne morgenen starter jeg på samme måte som i går, nede i loungen med kaffe og Mac. Jeg er en morgenfugel, og synes er godt å kunne sitte her så skribble ned litt oppdateringer til mine fine lesere mens alle andre sover. Jeg gleder meg til denne dagen, og håper jeg kan få tid til en hel masse av tingene på min London-to-.do-liste. Søte Therese sendte meg en liten liste i går, hvor jeg fant enda flere favoritter som jeg vil innom. Så her er det bare å tømme kaffekoppen, og komme seg ut i Londons vakre gater. 

Håper alt er fint hjemme, og at dere har det fint alle sammen 🙂

 

Smiiiil Maren

12 kommentarer
    1. Fiin blogg du har, dette var et kjekt innlegg å lese må jeg si. Ooog forresten, hadde vært utrolig kult om du kunne sjekket ut hva du synes om mitt nyeste inlegg: jeg er tilbake. Kunne du sagt hva du synes om inlegget på kommentarfeltet i bloggen min?

    2. Helt sant – man bør holde feriene hellige. Man går glipp av mye om man skal være sunn-fiksert i London! var der selv i vinterferien, det er jo en helt fantastisk by:) Håper du koser deg masse!

    3. Så bra at du skriver om at det er ok å kose seg og spise akkurat hva man vil på ferie! Herlig å lese at det går an å bare slappe av og nyte maten 🙂 Håper du koser deg masse på resten av ferien din!

    4. Ble litt oppgitt da jeg så kommentaren i forrige innlegg… Dessverre er det mange som sliter med å kose seg på ferie, da de er livredde for at noen treningsfri dager og “dårlig” kosthold vil ødelegge alt. Folk må forstå at det er det store bildet som teller! Synes så synd på de som ikke er i stand til å nyte livet fordi anstrengte tanker rundt trening og kosthold har overtatt alt. Når jeg er i London gjør jeg som deg, nyter deilig mat og drikker god vin, og går i timesvis hver dag. Det er virkelig nok trening i seg selv! Men, det skal sies at en rolig løpetur i Hyde Park tidlig på morgenkvisten er veldig forfriskende – dersom du blir rastløs 😀
      Håper du storkoser deg på tur!

    5. We will rock you musikalen er helt fantastisk! Jeg var på den i fjor og sang queen i Londons gater til langt på natt. Gled deg!

    6. Fortsett og kos deg masse søtis!!! Spent på å høre om resten av turen 🙂
      Stor klem på deg <3
      P.s. Om du går innom fortnum And Mason MÅ du kjøpe Pink champagne truffles!!! OMG! -rosachampagnetrøffelsjokolade!!!!

    7. Ååååh noke så koselig! Du kjem vel med anbefalinga til kafeer og resturanter håper eg? alt såg jo så vanvittig godt ut!:) Kos deg massemasse, skjønne deg!

    8. Maren- jeg digger deg! Det er så deilig å lese at du rett og slett ikke tenker på trening og sunt kosthold på ferie. Du inspirerer meg! Jeg pleier ofte stresse med det nemlig.
      Koooos deg videre- klem fra Karen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg