Søndagstur, rabattkode og fristende frokost

Denne søndagen startet i sofakroken, med mac’en i fanget og kaffekoppen i hånda. Mamma og meg koste oss med Londontips fra diverse nettsider og blogger. Vi drar i morgen tidlig og det kribbler i hele kroppen. Jeg er så klar for tur! Jeg lå som et slakt på sofaen, og hadde aldri i verden tenkt tanken at jeg skulle ut på tur. Da sier plutselig mamma at nei nå skulle hun drikke opp kaffekoppen og komme seg ut i skogen. Jeg ble både motivert og inspirert av hennes energi og treningslyst at jeg tok meg selv i nakken, knyttet på meg joggeskoene og ble med ut på tur.



Det første kvarteret var som bly, men så løsnet det. Åååå, har dere kjent den følelsen når det plutselig løsner og du får et uventet energiboost? Jeg tror nok det er dette som kalles endorfiner, og det føles virkelig som en rus. Dagens takk går herved til verdens beste mamma som fikk meg opp av sofaen og ut i naturen.

Før turen laget jeg en enkel og god Maren-frokost bestående av det samme som den alltid gjør. *smile* Likevel er det alltid noen so, spør hva jeg har i skålen min, og jeg gjentar så gjerne:

  • Cottage cheese
  • Skyr (orange)
  • Et eple
  • Blåbær
  • Hakkede mandler
  • Frosne bringebær 

 

Jeg kutter opp et eple og har det i bunnen av skålen. Så cottagecheesen, så skyren, deretter strør jeg litt blåbær over (litt = hele esken, hehe) så topper jeg det hele med frosne bringebær som jeg har varmet i en kjele, hakkede mandler og kanel. Så godt, så sunt og så enkelt!

Jeg har fått utrolig mange henvendelser fra dere ang rabattkodene på Akdemiet for Personlig Trening sine utdannelser. HER er innlegget jeg skrev om dette! Jeg har forsøkt å svare dere alle sammen, men opplever enda at flere av dere kommenterer her på bloggen at dere ikke har fått koden. Jeg legger den derfor ut her nå, slik at dere alle får den! Jeg har mulighet til å gi dere 5% avslag på AFPT sine utdannelser, dette er en unik mulighet da AFPT aldri gir ut rabatter – så nå er det bare å slå til når sjansen byr seg! RABATTKODEN er: ME13.  

Jeg vet at de fleste personlig trener utdannelsene med oppstart nå mot sommeren og høsten begynner å fylles helt opp, så er dette noe du ønsker så bør du bestemme de raskt! Ta en titt på AFPT sine hjemmesider HER for mer infor om utdannelsene. Jeg har selv tatt min PTutdannelse her, og kunne virkelig ikke vært mer fornøyd med både forelesere, pensum, hvordan undervisningen er lagt opp ift praksis og teori. Spør hvis dere lurer på noe ang PTutdannelsen, men ta først en titt på nettsidene til AFPT, jeg garanterer at de fleste svarene finner dere der.

 

Smiiiiil Maren 

10 kommentarer
    1. Merker ofte selv at gjerne det første kvarteret inn i treningen føles som bly også plutselig løsner det! Fantastisk å kjenne at man får masse energi og endorfiner! Lite som kan slå den følelsen. Tusen takk for Mail av deg igår – gleder meg mye til å starte på min nye karriere. Du gir meg masse motivasjon! ☺

    2. Jeg lurer på hvor vanskelig det er å ta personlig treningsutdanelse? Jeg er 25 år og droppet ut av skolen videregående etter noen måneder. Sliter med å lære vis du skjønner ! Men har trent i 10 år og elsker det over alt på jord. Derfor tror jeg at det kan passe meg veldig godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg