Rosa kosedress

Jeg er et eneste stort smil etter jeg i dag fant disse rosa deilighetene i pakken fra verdens beste sponsor Proteinfabrikken. Jeg har denne super deilige buksen i grått fra før, og den er en stor-favoritt. Nå er den endelig i hus i knall rosa. Jeg elsker den! Hettegenseren er like myk og deilig som buksen, og den er allerede testet ut på trening. Det er fare for at jeg kun kommer til å vandre rundt i disse plaggene fremover. Hihi.  Jeg kommer nok til å bruke buksen med en ensfarget topp til, og gensren til vanlige svarte tights på trening. Det kan bli litt mye rosa og litt vel machy-machy å bruke det sammen som på bildet, men fy søren så behagelig og deilig å tusle rundt i. Så hjemme skal dere ikke se bort ifra at jeg bruker det sammen. 


Hva synes dere?

Buksen finnes i svart, rosa og lysegrå, jakken kan du få i rosa, svart eller turkis. Jeg har som sagt lysegrå allered og er super fornøyd med den. Nå er rosa i hus, og den gode nyheten er at rosafargen er enda freshe i virkeligheten enn den ser ut på bilder. Mmmmm, perfekt å få denne kosedressen like før helgen.

 

Smiiiil Maren

 Sponsede klær

7 kommentarer
    1. Råååååååååååååååsa <3<3<3 Har den buksa i Grå, favoritt nr 1 (har faktisk slitt ut 2 stykker, og er på nr 3 akkurat nå, digger disse gode buksene)
      Ha en sporty dag 🙂

    2. Om du skal se musikal i London – så anbefaler jeg Mathilda ! Dyktigste barna – magisk opplevelse fra Roald Dahl ! Men chicago er jo også en klassisker som er verdt å se ! God tur !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg