Hjemmekontor og Londontips

I dag kjører jeg en fiffig multitasking mellom å besvare mails, blogge, skrive kostplaner og spise – alt på en gang. Det går faktisk overraskende bra, og med deilig musikk på ørene blir det hele enda bedre. Det er godt å kunne jobbe hjemmefra noen ganger, men jeg er absolutt mest glad i å jobbe fra et koselig hjørnet på en cafe. Så dere skal ikke se bort i fra at jeg straks forflytter denne skrotten ned til nærmeste Waynes Coffee. 

Jeg har også rukket en liten cardioøkt denne morgenen. Jeg gikk i raskt tempo bort til Sats, hvor jeg gikk i 10 minutter, jogget rolig i 10 minutter og løp intervaller i 10 minutter. 10 minutter med intervaller vil si 30 sekunder spurt, pause i 30 sekunder (hopper av mølla), gjenta ti ganger. Enkelt og greit.

På vei hjem handlet jeg med meg min favorittlunsj. Nei det ser ikke veldig delikat ut, men jeg kan garantere at dette er nydelig. I skålen min er det:

  • En boks cottage cheese orginal
  • En orange skyr
  • Et eple kuttet i små biter
  • En pære kuttet i små biter
  • En håndfull valnøtter
  • Frosne bringebær, varmet i micro
  • Kanel

 

Det blir en diger skål, som metter godt og smaker fantastisk. Mmmmm 🙂

Nå sitter jeg her å skal booke flybilett hjem til kristiansand i helgen. Jeg flyr hjem kun for å fly videre til London hvor jeg skal tilbringe neste uke. Tusen takk for alle fine Londontips fra dere. Vi endte opp med et hotell som flere av dere anbefalte! Jeg har også fått med meg flere av resturant/butikk tipsene deres, men jeg tar mer enn gjerne i mot enda fler. Så dersom du vet om en deilig resturant eller noen butikker jeg bare må få med meg, så kom med det 😀

 

Smiiiiil Maren

 

 

22 kommentarer
    1. Den beste shoppingopplevelsen jeg har er på anthropologie (london, USA og Edinburgh har jeg sjekket ut). Masse fine klær, interiør, duftlys osv. Det lukter alltid nydelig der, personalet er kjempesøte.

    2. Så gøy 😀 Jeg har akkurat laget en stor London-guide etter å ha bodd her i snart ett år. Mange tips om fantastiske spisesteder, vakre parker, matmarkeder du kommer til å elske og flotte, gratis severdigheter! Ta en tur innom og se 😀 Forresten, tusen takk for konsekvent motiverende og inspirerende blogging 🙂

    3. hoppet over frokosten før trening?
      da kan jeg sjønne du kan innta en så stor lunsj om du trener på fastende mage;)

    4. Flottis! Du er så inspirerende Maren, vet du får høre det ofte og håper du ikke blir lei, men du når virkelig fram til folk! Liker at du både har med hverdag, treningstips, mattips, utfordringer og dårlige dager, og bare ditt herlige humør! Høres helt herlig ut med Londontur, har alltid hatt lyst å dra dit selv. Tror nå det faktisk går i oppfyllelse til høsten, da vi prøver å planlegge tur i forbindelse med en konsert jeg sannsynligvis kommer til å gå i fistel om jeg ikke får sett. Hvem reiser du med? Skal du på venninnetur, eller kanskje familietur? Lettere å vite hvilke tips som passer om man vet reisefølget liksom;) Man gjør kanskje ikke helt det samme med mamma som med jentegjengen hehe

    5. Hei. Jeg ser du er veldig flink til å skrive om hvordan det er å trene og spise rett osv på bloggen din, den er kjempe fin btw 🙂 Men jeg lurte på om du har noen tips om nettsider o.l om hvordan jeg skal finne ut hva jeg skal spise ettersom jeg trener en del.? 🙂

    6. Er ikke alltid det som ser best ut som er best, heller ikke sunnest, syns lunsjen hørtes god ut i hvertfall. En grunn til at du bruker frosne bringbær som du tiner, og ikke ferske?
      Har faktisk aldri surret meg til å dra til London enda, så er blank på det emnet.

    7. Du har så fin blogg og er så inspirerende! Skulle ønske j ikke fikk så vondt i magen av meiri produkter 🙁
      Men du må IKKE spise frosne bær, hørte på nyhetene på radioen att man kunne få hepatitt el noe av frosne bær, pga hygiene. Ferske var ikke farlig.
      Klem til solstrålen 🙂

    8. Eline: Skjønne deg, tusen tusen takk for fine ord. jeg blir aldri i verden lei av å høre slike ting. Det er slike kommentarer og tilbakemeldinger som gjør at jeg fortsetter denne bloggen. Det er på grunn av lesere som deg jeg blir motivert til å blogge hver eneste dag. Så tusen tusen takk.

      Jeg reiser på familietur. Fokus: Kos, god mat og drikke, shopping, og litt kultur. Vi vil gjerne på en musikal, så anbefalt gjerne noen hvis du har sett noen bra? 🙂

    9. ane: Tusen takk:) Ja det er desverre mange som gjør det. har du prøvd å begrense mengden og kun spise litt i små mengder av og til? Det kan være en løsning 🙂

    10. http://www.chezbruce.co.uk/
      denne restauranten ligger et stykke utenfor sentrum, men er SÅ verdt det! Maten er er helt fantastisk og servicen upåklagelig! Ikke er det spesielt dyrt heller 🙂 (vi betalte ca 1200 kr tilsammen for tre retter og vin til 2 personer)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg