GET SPORTY

I går var jeg innom kontoret til GET SPORTY som min skjønne flinke venninne, Kristina Andersen har startet. Jeg fikk prøve masse freshe treningsklær, og jeg må si at jeg er utrolig imponert over hva denne jenta har fått til. Jeg er stolt og full av beundring. Jeg fallt spesielt for disse freshe toppene, som Kristina har designet selv, med motiverende kule prints. Jeg lurte med meg denne hjem , med logoen: EAT CLEAN, TRAIN MEAN! Jeg må dra litt på smilebåndet av printet, men det stemmer jo faktisk på en prikk, så hvorfor ikke skrive det svart på hvitt på en treningstopp? Eller i dette tilfellet, rosa på svart 😉

Nettsidene til Get sporty vil åpne veldig snart, og jeg anbefaler dere alle å ta en tur innom. Kristina velger ut alle varene selv, og her er det virkelig mange godbiter. Jeg skal selv inn å velge ut mine favoritter, som jeg selvfølgelig skal dele med dere. Jeg gir dere beskjed med en gang nettbutikken er åpen – det er kun kort tid igjen, så det er bare å glede seg!!

Dagen i dag startet på Solsiden PTsenter, her gjennomførte jeg en 45 minutters svettefest på Elipsemaskinen. I dag hadde jeg virkelig mest lyst å bli i senga, men så husket jeg på noen av quotsene jeg hadde sett på GetSporty toppene i går, og jammen fikk de meg ikke opp av sengen. slike quotes er latterlig klisjeaktige, men de funker for meg! 


Etter trening ble det, som forrige innlegg viser en kombinert kose-jobbe-stund hjemme i sofakroken. Med tente lys, ullsokker på, i ført myke koseklær, med en stor kaffe latte i hånden og Mac´en i fanget ble det riktig så koselig. Nå har jeg forflyttet meg fra sofakroken, og ned på en koselig cafe i byen hvor jeg skal møte god venninne.  Resten av kvelden blir hjemme med familien, jeg nyter kvalitetstid med dem når jeg først er hjemme!

 

Smiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Åååh, den singletten var jo RÅ!
      Er hele tiden på jakt etter slike topper med stilig print på, de tøffeste har jeg kun funnet på amerikanske nettsider, men hvis hun henter inn flere slike stilige print så kommer hun nok til å få hvertfal en fast kunde hos meg når nettbutikken åpner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg