Home sweet home

Jeg er utrolig opptatt av at man skal ha det bra, og trives i hverdagen. At ting skal være i balanse, og fungere. Noen ganger kan det hope seg litt opp, og ting kan virke uoversiktelig og kaotisk. Det blir jeg utrolig stresset av, og er det en ting jeg virkelig er dårlig på, så er det å takle stress. I det siste har det blitt litt mye på flere kanter, og da har jeg en gulloppskrift som alltid funker.

  1. Hjem
  2. Familie
  3. Venner

Så da booket jeg billett hjem til Kristiansand, ble hentet på flyplassen av verdens beste pappa, dro sammen med både mamma og pappa ut til min bror og svigerinne. Hele familien samlet – det gir ro i både kropp og sjel. I skrivende stund sitter jeg godt plantet i sofaen hos fineste Kristina mi. *lykke* Planen i kveld er sofakos, skravlings og kvalitetstid med go’jenta mi.

Ta vare på deg selv, og sørg for at du har det bra i hverdagen din. Kjenner du at du har noe i livet ditt som suger energien ut av deg, og ikke tilfører noe positivt, så vær så snill å gjør noe med det! Ikke godta at noe eller noen skal få stjele all energi og overskudd fra deg. Finn de små gledene i hverdagen, og velg å ha det bra! Jeg har sagt det så mange ganger før, men jeg sier det igjen – jakt på litt lykke hver dag.

 

Smiiiil fra sørlandet

4 kommentarer
    1. Har du noen råd for kjærlighetssorg? Sikkert utrolig dumt spørsmål, men klarer ikke finne se små gledene etter et tøft og sårende brudd. Du er så fantastisk sprudlende og glad, og skulle ønske jeg kunne ha hatt en så fantastisk personlighet! 🙂

    2. Jeg sliter med å takle stress selv og har blitt sykemeldt lenge på grunn av hva det gjør med nskke rygg og skuldre. Fysioterapauten min sa. start med yoga! Bare for å lære hvordan man tømmer hode og lærer å gi slipp på stress. Jeg som hater slikt var skeptisk men prøvde det! Det var supert!” Prøv det maren. Skal hjelpe på kortidolnivået også 😉
      Jeg menee hvis det blir mye stresd og flybilett blir litt dyrt:-)

    3. Håper du finner energityven din Maren. Jeg vet hvordan du har det. Godt at du har oppskriften klar. Kanksje jeg også skulle laget meg en oppskrift 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg