Blåmandag!

God morgen hjerter

I dag våknet jeg opp til tideneste gråeste og våteste mandag! Det gjør noe med humøret når man våkner opp til regnvær, mandag OG rotete leilighet! Det er min egen skyld at leiligheten er kaos, og været kan man ikke gjøre noe med, så det er i grunn bare idiotisk å irritere seg over det. Uansett så ble det ikke akkurat den beste starten på dagen i dag! Så kom jeg på at jeg var ute på bursdagsshopping på lørdagen, og kjøpte treningsklær i alle regnbuensfarger! HURRA!! På med gla’musikk, frem med en knall rosa Crystal energidrikk og på med super freshe, fargerike treningskklær! Det var jammen ikke mer som skulle til. Humøret steg, og jeg ignorerte alt som heter blåmandag og dårlig vær. Med musikk på ørene og crystal i hånda trasket jeg ned til gymmet.


Her ble det 45 svette minutter på elipse maskinen, en lang deilig dusj og vips var jeg klar for en ny uke med mer energi og et helt annet humør enn da jeg våknet. *klapp på skulderen for tidenes snuoperasjon* Tightsen er fra den nye kolleksjonen til Nike, og det samme er singletten. Jeg elsker den sterke nydelige blåfargen på tightsen. Super fresh! Toppen kjøpte jeg faktisk på Sats. Jeg har ingen grønne treningsklær, og da synes jeg sannelig det var på tide å ønske et grønt plagg velkommen til samlingen. Jeg testet den ut på trening i dag, og er veldig fornøyd med den.

Da gjenstår det bare å ønske dere en herlig mandag kjære dere! Ja det regner, og ja det er lenge til helg – MEN det betyr ikke at du skal la det påvirke deg negativt. Velg å fokusert på positivitet, og finn små gleder i hverdagen. Lag deg en ekstra god lunsj i dag, send en hyggelig sms til noen du er glad i, sett på favorittsangen din, eller skriv ned tre ting du gleder deg til. Det er slike små ting som kan endre hele sinnsstemningen din.

 

Smiiiiil Maren

14 kommentarer
    1. Alt jeg trenger når jeg har en blåmandag (som i dag) er å gå inn på bloggen din og se litt rundt! Du har en fantastisk energi bak alle innleggene dine, og det hjelper virkelig på humøret!
      Blåmandag no more! 😀 Ha en fin uke !

    2. Hvor hardt/hvilken styrke kjører du på ellipsemaskinen? Jeg har pådratt meg beinhinnebetennelse, og må ty til alternative cardio-øvelser. Lurer på å prøve ellipsemaskin, men er ikke noe kjent med det.
      Kjempefine klær du har kjøpt – nye, freshe farger motiverer alltid 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    3. åh ! fy søren for noen stilige klær ^^har en følelse at oslo har bedre utvalg i treningsklær enn kristiansand 😛
      nyt dagen <3

    4. Så herlig 😀 kjempe fresht treningstøy, Maren 🙂 Hvilket nivå bruker du å kjøre på elipse maskinen? 🙂

    5. Tusen takk for tips om Fresko for ei tid tilbake, måtte teste det ut når eg var i Oslo i helga!!! Nydeleg mat og drikke, sunt og godt!!!!!

    6. Fine og freshe klær! Jeg skal jammen belønne meg med nye treningsklær etter eksamen 🙂 Takk for fine ord, motivasjon og gleden du deler med oss på bloggen 🙂 Ha en fiiin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg