Mobilblogg

I dag er jeg på farten fra morgen til kveld, så da blir det en liten oppdatering via mobilblogg. Jeg startet dagen med en treningsøkt sammen med en kompis. Vi kjørte en litt annerledes økt med innslag av boksing og tabata! Jeg fikk filmet et par av øvelsene til dere, slik at dere kan se hvordan vi gjennomføre treningen. Som sagt, en annerledes og utrolig gøy økt.

Nå er jeg på plass i frisørstolen hos skjønne Malene på Hendrix Hair avd. Frogner. Jeg synes det er så deilig å være hos frisøren, og når frisøren også er en god venninne kan det ikke bli bedre! *smile*

Senere venter en lang arbeidsdag på Sats med mange flotte kunder. Det går i ett i dag, så dere får være tålmodige frem til i kveld, da kommer både film og herlig treningsinspirasjon:)

Nyt onsdagen fine dere.

Smiiiil Maren

14 kommentarer
    1. Hei! Jeg har et spm ang. hvor mange kcal man minst bør få i seg om dagen. Jeg har fått ett opplegg hvor jeg skal ligge på ca. 1500kcal om dagen for å nå “sommervekta”. Men etter at jeg la om kostholdet synes jeg det er vanskelig å få i meg så mye. Ligger ofte på rundt 1000. Har lest flere steder at man bør få i seg minst 1300kcal som kvinne daglig. Det må også legges til at jeg er inne i en periode med minimalt med trening og hverdagsbevegelighet, så kanskje det er derfor jeg ikke er så sulten også! 🙂

    2. Hei!
      Har et spørsmål, jeg er en av de hylende jentene som skal på justin bieber konsert neste uke! og med tanke på at jeg og venninnene mine må stå ute i noen timer i kulden så trenger jo vi mat som gir MYE energi. Men jeg har er på vei til å bli frisk fra spiseforstyrrelser, har kommet meg ganske langt og kan nyte en sjokolade! men energi nivået er desverre ikke på topp og jeg er redd jeg kan bli veldig sliten noe som gjør at jeg trenger mye energi denne dagen(!) jeg er veldig nervøs… med tanke på om jeg må spise mye mat med mye energi i. så jeg lurte på om du hadde noen tips til hva jeg kunne innta? sunne ting som gir mye energi. moren min og vennene mine kommer sikkert til å tvinge i meg en sjokolade eller en brus, men har du noen andre forslag?
      setter veldig stor pris på bloggen din og deg! du aner ikke hvor en inspirasjon du er! det at du har så mye energi hele tiden og er så glad, mange gode mattips og treningsmetoder. Det får meg rett og slett til å VILLE spise igjen! vet jeg ikke kjenner deg i det hele tatt så de hørest kanskje litt rart ut, men bloggen din har faktisk hjulpet meg ganske mye 🙂

    3. Maren! Jeg må bare si at jeg syns du er helt herlig!! Du er en av mine faste blogger som jeg leser mer enn en gang om dagen! Du motiverer meg, inspirerer meg og gjør meg glad!! Ønsker deg en kjempefin kveld og en energifull og flott uke videre 🙂

    4. Hei!
      Takk for en fin og inspirerende blogg!
      Jeg har lagt merke til at du er litt på fresko. Like i nærheten er Smoothie Xchange og jeg lurte på om du noen gang gikk dit? Har blitt glad i Acai Energy – men er usikker om dette er en sunn frokost å ta istedenfor feks omelett, eller om dette faktisk bare er noe man kan “unne seg” i helger osv. Jeg blir god og mett av den frem til lunsj, men vil trene for å gå ned i vekt, så dumt å ha det som vane dersom det er bedre alternativer.
      Takk for hjelpen! Stå på videre!!! 🙂

    5. Linn: Jeg vet desverre ikke noe om næringsinnholdet i smoothiene på det stedet. Spør de som jobber der, de har garantert en oversikt 🙂 🙂

    6. IDA: Tusen takk for fine ord. Det kommer helt ann på hva du liker, men når jeg er på farten og trenger energi så pleier jeg å sørge for å ha følgende i vesken: Nøttemix (blanding av nøtter og tørket frukt) kjøpes på vanlig matbutikker, frukt (epler, pære, banan osv ) speltlomper og skinke, skyr, rugbrødskiver og en mager tubeost, proteinsjokolade, smoothie i en tett flaske, ferdig kokte egg, en pakke knekkebrød og makrell i tomat på tube er også et finfint alternativ. Håper du fant noen alternativer her som kan friste. Husk også at en sjokolade i ny og ne er absolutt ikke farlig, og du vil garantert bruke mye energi på en slik hektisk dag, så en sjokolade kan du nyte med den beste samvittighet.

      Kos deg på konsert og ha en super helg 🙂

    7. Sandra: Det har den så absolutt – i positiv forstand. Alle har godt av å endre litt vaner og utfordre forbrenningen med litt mat og snacks utenom de vanlige rutinene 😉 Jeg mener at det er utelukkende positivt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg