Enkelt og sunt middagstips

God morgen hjerter

I går lagde jeg en smakfull middag som jeg har lyst å dele med dere. Det er i bunn og grunn kun en enkel salat, men med et par spennende innslag som gjør hele forskjellen. Jeg liker godt å ha et innslag av noe varmt i middagen min, og jeg er helt avhengi av mye smak og noe som fyller litt opp hvis en salat skal fungere som middag.

Du trenger:

  • Salat
  • Agurk
  • Mais
  • Tomat
  • Avokado
  • Spinat
  • Egg
  • Skinke
  • Løk
  • Sopp
  • Fetaost

 

Jeg stekte løk, sopp og spinat og tilsatte krydder. Lot dette stå å surre, mens jeg kuttet opp salaten, kokte egg og hakket skinken i små biter. Jeg danderte salaten på en stor tallerken, før jeg toppet med skinkebiter og sopp/spinat miksen. Tilslutt hadde jeg Honey Dijon walden farms dressing, mager kesam og krydder over. Eggene hadde jeg ved siden. Jeg hadde også fire speltlomper til – jeg synes dette er nødvendig for at denne retten skal fungere som middag og gi en god metthetsfølelse.

Så enkelt og godt! Test den ut da vel 🙂

 

Smiiiil Maren

11 kommentarer

Siste innlegg