Våryr, energi og overskudd

Det ble en liten forandring i planene i går. Etter å ha sjekket flybiletter hjem til Oslo fant jeg ut at dersom jeg skulle ventet til i dag med å reise hjem økte bilettprisen med nesten tusen kroner. Jeg bestemte jeg derfor for å hoppe på flyet hjem i går kveld. Det er jeg utrolig glad for i dag! Jeg startet dagen med en skikkelig vårrengjøring av leiligheten. Jeg aner ikke hvor energien kom fra, men jeg var i full gang med både støvsuger og vaskeklut før klokken var 09 på morgenen. Stakkars naboer som måtte tåle både syøvsuger og min skrale skrikende sangstemme så tidlig på en fridag. Hihi! Jeg liker ikke å gjøre rent, men når jeg først gjør det, da gjøres det skikkelig! Det hjalp også veldig godt på motivasjonen å titte ut av vinduet på det fantastiske været.

Været i Oslo er som sagt helt magisk, og etter jeg hadde fullført vaskingen var det på med treningsklær og ut på tur i sola. Kroppen min verker etter litt aktivitet nå etter en hel uke med påskeferie, godteri og forkjølelse. Jeg tok det helt med ro, og holdt et jevnt moderat tempo. En drøy time spradet jeg rundt i solsteiken, med herlig musikk på ørene og et smil om munnen. Jeg ble god og varm i kroppen, og endte opp med en fantastisk endorfinrus på slutten av turen. Kan du tenke deg noe bedre enn en blanding av våryr og endorfiner? *lykkehyl*


På vei hjem kjøpte jeg med meg friske blomster og deilige jordbær som jeg koste meg med sammen med vanilje kesam og cottage cheese. Perfekt etter-treningsmåltid. Det var så godt å komme tilbake til leiligheten når grønnsåpelukten slo meg allerede ute i gangen. mmmm 🙂 Små hverdagsgleder!


Nå har jeg plassert stumpen min på Waynes Coffe og har et par timer med jobb foran meg. Sånn er det når man tar seg en drøy uke ferie, da må det tas igjen en god del. Min faste waynes var steng i dag, og jeg måtte tusle innom flere før jeg endelig fant en som var åpen. Nå har jeg sikret meg en fin plass ved vinduet slik at jeg hvertfall kan titte ut på det fine været. Jeg håper dere har hatt en magisk påske kjære lesere, og har ladet opp batteriene godt slik at dere er klare for en ny og super uke! Våren er her, dagene er lengre og lysere – alt ligger til rette for økt energi og overskudd. Kjenner dere hvor godt det gjør at det er lysere ute og varmere i luften? Jeg elsker våren, og jeg kjenner i hele kroppen at våren er like rundt hjørnet. Hurra!!

 

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Herlige, Maren! Høres ut som en super start etter ferien! Håper du har hatt ei super påske, selv med en dum forkjølelse(sykdom/forkjølelse har det med å komme på akkurat feil tidspunkt..) Fin og frisk brunfarge har du iallefall fått! Ønsker deg en strålende uke 🙂

    2. Håper du har hatt en super påskeferie : ) Et lite spørsmål, hvilket proteinpulver bruker du til daglig? Har du noen anbefalinger til en som vil bygge litt større muskler?

    3. Du har virkelig stått på i dag, og superdeilig med nyvasket leilighet. For meg er det noe med det å ha det rent og ryddig rundt meg som også gir mer energi.
      Kjærsten og jeg var også ute i Oslo i dag været var helt supert.

    4. Elsker følelsen av vår i huset 😀 Håper snøen og vinteren slipper taket i Trondheim snart også, begynner å bli passe lei..
      Er den fargen du har på håret din naturlige? Du ser fantastisk bra ut 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg