Forkjølet og nyheter hos Proteinfabrikken

Solen stråler fra skyfri himmel her på Hovden i dag også, og jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne poste noen fantastiske bilder av en friskus på ski, men den gang ei! Etter gårsdagens aktivitetsnivå slo forkjølelsen ut for fullt og jeg blir pent nødt til å gi kroppen totoalt fri i dag! Ikke så mye som et stavtak på denne jenta.

Vi har ikke internett på hytta, noe som i grunn er utrolig deilig, men også litt kjedelig på dager som denne. Så nå har jeg pakket på meg varme klær, og prøvd å gjøre meg så presentabel som mulig med den formen jeg er i, og tuslet opp på den lokale cafeen. Så her sitter jeg nå, med en iskald cola, en stor kopp kakap og best av alt – full internett tilgang. Jeg har en tendens til å oppsøke sporty nettsider når jeg ikke kan være sporty selv. *ler* Nå tittet jeg akkurat innom Proteinfabrikken.no, og vet dere hva jeg fant? Den kuleste toppen fra Better Bodies! Jeg har sett flere jenter poste bilder iført denne toppen i det siste, og jeg synes den er så utrolig kul! Jeg er svak for treningstopper med spesiell / smal rygg, og det sier jo seg selv at denne ble en umiddelbar favoritt. Nå som jeg sitter her å synes synd på meg selv, så fant jeg ut at jeg fortjener en liten fornyelse i treningsgarderoben. Nå er bare problemet – hvilken farge? – klikk på bildene for å komme til produktet.

 

Jeg falt umiddelbart for den svarte med orange rygg, men samtiig tenker jeg at det er jo veldig praktisk med den i helt svart. Så er det jo snart vår, og da er det lekkert med litt lysere farger, og kombinasjonen hvitt og aqua/turkis er jo så fiiiiiin. Hva synes dere? Svart/orange, Svart eller Hvit/aqua ?

 

Når jeg først er i gang med nettshopping er jeg redd dette kan bli en kostbar forkjølelse. Hehe. Jeg er utrolig lei meg for at jeg har blitt syk, og har lyst å bli frisk så fort som overhode mulig. Alle smarte blir-frisk-i-en-fei tips mottas med stor takk!

Jeg håper dere er friske og nyter påsken til det fulle kjære lesere – det unner jeg dere virkelig!

 

Smiiiiil Maren

annonse

19 kommentarer
    1. Sitter her og er syk selv.. Dette som skulle være en ferie med masse trening! Den gang ei 🙁 God bedring til deg 😀 Jeg synes det hjelper å ta en skje med honning å “stikke” den ned i halsen (sutte på den), høres rart ut, men funker! Eller gurgle litt sitron, drikke hjemmelaget juice proppet med masse grønnsaker og frukt 🙂
      Så kan du ta hode over en kjele med varmt vann/damp tilsatt lavendel eller eucalyptus, det vil løsne opp!

    2. Kommer jeg til å miste styrken min dersom jeg ikke får trent med vekter på en uke? Og hvordan tenker du i forhold til godteri i påsken? Spiser du masse godt da, eller tenker du mye på at du må spise riktig?

    3. Den hvite med turkis rygg var helt nydelig! Jeg liker også sånne “smale” topper der man ser musklene jobbe 😛
      Har du prøvd ingefærte? Varmt vann med mange små biter av ingefær også litt honning i. Så kan du velge om du vil spise ingefæren eller la den ligge igjen i koppen 🙂 God bedring uansett!

    4. Maren. Hvordan takler du være syk? Hvis du er syk over en lengre periode, og ikke kan være i bevegelse. Jeg har nå vært syk i en lengre periode og kan desverre ikke trene, noe som gjør at det kommer skumle tanker om kroppen. Jeg ønsker ikke å forfalle i løpet av den tiden. Du virker som du har god kontroll på dette.

    5. Jeg har såå lyst på!!! Den i oransje og svart står øverst på min liste! Bare en knapp måned til jeg har bursdag også, hehe!

    6. Eline: Det å værepå fjellet uten treningssenter og uten å få spist sunt eller følge noen av mine vanlige rutiner takler jeg helt fint, null probem. Men det å være syk, det takler jeg ekstremt dårlig! Men er fordi jeg ikke kan ta del i noe og føler meg helt utenfor. Når man ikke kan gå på ski på påskefjellet da er mye av morroa borte for min del 🙁

    7. Margrethe: Nei og om du skulle gjøre det så henter du det kjapt inn igjen ila de første ukene tilbake i dine vante rutiner. Så slapp av og senk skuldrene 🙂 Godteri hører påsken til i vår familie, slik er det bare. Så jeg nyter det nå denne uken, også er det tilbake til faste gode rutiner etter påske 🙂

    8. Tar du spirulina og chlorella? Hvis ikke ville jeg økt dosen, jeg har ikke blitt syk på 3 år etter at jeg begynte på det. Ikke engang tap av energi!
      God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg