Mobilblogg fra påskefjellet

Dagene på fjellet går i det samme. Strålende sol, ut på tur og masse sosial hygge. Disse avslappende herlige dagene er etterlengtet etter en hektisk periode i Oslo. Det er ofte slik at hvis man har stresset over en lengre periode, og så tar ferie og roe helt ned, så kan man risikere å bli syk. Det har dessverre skjedd med meg nå:( Det startet i går ettermiddag og ble verre og verre utover dagen. Jeg gikk til sengs med mandler på størrelse med tennisballer og fryktelig hodepine

Formen i dag er bedre, men jeg er fremdeles redusert. Vi gikk derfor kun en kort liten skitur og tilbragte resten av dagen i solsteiken ved hytteveggen.

Godt tullet inn i alt vi fant av ulltepper, dunjakker, soveposer og skinnfeller, satt jeg som en dronning og koste meg glugg! Godsaker som chips, sjokolade, påskemarsipan, solo, vin og kaffe ble servert. Jeg hadde de nyeste magasinene ved min side og fifty shades. Etterhvert tittet flere kjente innom og vi ble en fin gjeng på afterski i hytteveggen vår.

Nå har jeg akkurat laget middag her. En enkel men god kyllingsalat stod på menyen.

Salaten min inneholdt:

– isbergsalat
– agurk
– tomat
– mais
– avokado
– fetaost
– grillet kylling
– egg
– paprika

Som tilbehør serverte jeg kesam, dressing, sennep, salsa og crispy knekkebrød med pesto. Mmmm:)

Nå skal kvelden nytes på sofaen, en slapp, sliten og fornøyd gjeng etter en lang dag med sol, hygge og mange nesepuss! Hehe

Smiiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Uff da, men du får ha god bedring og nyte alle de menneskene du har rundt deg, så håper jeg du snart blir frisk!

    2. Super blogg altså! Moro å se fremgangen din 🙂 Posta noen av dine “fitspo” bilder på min blogg og håper det var ok. Linka seff 😉 God påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg