Feriefølelsen

Endelig har vi ankommet Hovden, og roen har senket seg i hytta! Mamma og meg hadde tidenes påskehandel før vi dro opp. Vi kjøpte enorme mengder mat, masse påskegodteri, krimbøker, blader, brettspill, påskelam, vin, solkrem og andre påskenødvendigheter. Etter en tre timers biltur, hvor jeg skravlet non-stop, ankom vi Hovden. Ettermiddagen og kvelden har gått med til utpakking og jakten på den berømte feriefølelsen. Vi har kost oss med reker, laks, god drikke og masse snacks. Feriefølelsen er et faktum, og her kommer et lite bildedryss:

God lørdagskveld kjære dere!

Smiiiiiil Maren

4 kommentarer
    1. God påske til deg 🙂 Utrolig søt den blå genser’n du har på deg. Kan jeg spørre hvilken genser og hvor den kan kjøpes? Også disse stevia sjokoladene. Er det en sunnere variant og hvor kan jeg få kjøpt de? Gleder meg til neste innlegg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg