Sunn juice og solid treningsøkt

Det er noe speseielt med det å komme hjem til mor. Jeg har sovet i godt over tolv timer i natt, og våknet full av overskudd og godt humør. Det er så hyggelig å tusle opp av sengen og ut på kjøkkenet, som er samlingsrommet i huset, og der sitter min fine familie. Det er så utrolig mye hyggeligere å ha morgenstund sammen med noen. Det ble en rolig og fin morgen, med siden det har det i grunn gått i ett. Jeg har fått inn enormt mye på denne dagen, og ligger nå som en slakt på sofaen med magen full av taco, dessert og sjokolade. Idol er selvfølgelig på skjermen, og hele familien er samlet. Hygge 🙂

I dag har jeg kost med sammen med skjønne Kristina, og hun introduserte meg for sin fantastiske juicemaskin. Det var helt magisk! Hun dyttet all slags mulige grønnsaker og frukt rett oppi maskinen, uten å kutte dem i små biter eller skrelle dem. Digre biter ble altså puttet inn, og ut kom tynn frisk herlige juice, helt uten en eneste klump. Det blir ikke sunnere og mer næringsrikt enn dette. Ingenting er tilsatt, kun saften fra grønnsakene.


I juicen vår i dag hadde vi:

  • Brokkoli
  • Gulerøtter
  • Chilli
  • Ingefær
  • Agurk
  • Appelsin

 

Friskt, sunt og godt! Jeg har ikke juicepresse selv, men vurderer sterkt å gå til innkjøp av en etter å ha smakt denne herligheten. Det var så deilig å se go’jenta mi igjen, og vi fikk skravlet og sladret om alt som har skjedd siden sist. Det er så godt å se at ingenting forandres selv om det går en stund mellom hver gang man ses. Etter koselig besøk gikk turen videre til åpningen av nye freshe Aquarama på Tangen. Jeg ble helt overveldet av dette stedet. Her har man resturanter, ballhall, klatrevegg, spa, stort badeland og treningssenter mm.

Helt nytt, og super lekkert. Jeg testet kun treningsenteret da det var mest aktuelt for meg. Jeg likte hele senteret, men ble spesielt begeistret for kondisjonsområdet. Utsikten fra tredemøllene var helt enorm! Jeg ankom i perfekt tidspunkt, slik at jeg jogget meg inn i solnedgangen. *smile* Jeg tenkte å titte innom de andre delene etter endt treningsøkt, men tiden løp i fra meg. Jeg skal definitivt tilbake hit, og da skal speilrefleksen bli med (det ligger igjen i Oslo – KRISE) slik at dere kan få se noen skikkelige bilder av dette stedet. Jeg anbefaler alle som bor i Kr.sand og omegn å ta turen innom.

Jeg fikk en fin liten økt. En kombinasjon av kondisjon og styrke. 20 minutter på tredemøllen etterfulgt av følgende øvelser:

  • Nedtrekk
  • Roing
  • Pullups med strikk
  • Brystpress
  • Flies

 

Nå skal jeg synke enda dypere ned i sofaen, og kose meg videre med idol, familie og godsaker. Nyt fredagskvelden kjære dere!

 

Smiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Den juicen ser god ut! Men føler det blir litt dyr juice..Spiser heller grønnsakene og frukten, jeg 🙂
      Du ser helt sinnsynkt bra ut! Ønsker meg slike muskuløse skuldre!! Har fått en del mer muskler i skuldrene selv. Vil gjerne bygge mer, men må nok definere de litt mer..:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg