Australian power og endelig helg

Jeg skjelver på hendene her jeg sitter å skriver. Denne morgenen har jeg nemlig hatt en treningsøkt sammen med en spinnvill mann fra Australia. Steike heller som jeg fikk kjørt meg! Her snakker vi ut av komforsone, intensitet og kreativitet på høyt nivå. Boksing, spark, bryting, burpees, sprint, trappeløp er bare noen av øvelsene vi kjørte. Jeg hatet og elsket det på samme tid. Jeg digger nye utfordringer, og jeg DIGGER folk som virkelig klarer å sette meg ut av spill og dytte meg langt langt over mine egne grenser.

Jeg løp rundt med et strikk rundt livet, og et muskelberg av en mann hengende bak meg, mens hele Stas så på. Svetten silte og jeg gryntet og peste som et dyr. Haha, jeg må ha vært litt av et syn. Uansett, gøy var det og det gav meg en helt magisk start på denne fredagen. *endorfinruuuuuus*. Jeg hadde en mistanke om at denne økten kunne bli brutal, så jeg fyllte godt på med en solid energirik frokost først. Den bestod av havregryn, eple og pære kuttet i små biter, toppet med en skyr og litt biola blåbær. Jeg hakket også litt mandler og valnøtter som jeg hadde over. En stor proteinkaffe med melkesjokoladesmak hørte også med. Like etter økten ble det to bananer og en proteinsjokolade, og nå en er stor og god lunsj fortært på jobb. Sulten sa du? Hoho!

Nå er jeg altså på plass på Miinto, og etter jobb blir det vippfiks og hudpleie hos fantastiske Karl johan hudpleie. De holder til på Egertorget, i 4 etg. Flere av dere har kommentert vippene mine i det siste, og jeg nevner det igjen – det er en lykke å slippe alt av sminke og likevel se nysminket og fresh ut hver eneste morgen. Jeg vet ikke hva maskara er lenger. hihi:) I kveld blir det middag, vin, kos, idol og sosial hygge. Denne helgen skal jeg proppe full av gode venner og gode opplevelser.

Hva er deres helgeplaner ??

Smiiiil Maren

17 kommentarer
    1. Superfin mage!!! Du er så utrolig flink med trening og kosthold! Det motiverer og inspirerer meg! Tusen takk!!!

    2. Du er så inspirerende Maren. Jeg elsker at du ikke later som om livet ditt er perfekt, at du forteller om dårlige dager og dager der du dropper treningen rett og slett fordi du ikke har lyst. Du inspirerer meg! Jeg har hatt et svært anstrengt forhold til trening og mat, men du gjør det lettere. Så tusen takk! God helg til deg! Klem fra Karen

    3. har bare et ord å si, og det er WOW! Du ser så utrolig bra ut! Og du er så utrolig bra 😀
      Nyt fredagskvelden!
      I kveld skal jeg være helt alene, kose meg med hjemmelaget pizza, grønnsaker og dipp, og kanskje et glass vin 🙂
      Marteklem

    4. Så flik du er! Både med trening og spising, så mye godt, sunt og varriert 🙂
      Har du noen effektive mageøvleser, for å få hel flat mage? Jeg har trenet i snart et halv år, men etter jul har det blitt veldig særiøst..

    5. marte: Så snill og skjønn du er 😀 Tusen takk Marte!! Nyt kvelden , og kos deg masse med alene kveld. Det er jo så deilig med litt egen tid. Nyt god mat, snacks og vin, senk skuldrene og bare kos deg! Marenklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg