En fin torsdag!

Jeg sitter her med en liten klump i halsen, dere er så nydelige! Takk for fine ord, gode råd og nydelige tilbakemeldinger. Det er jo ikke farlig å utlevere seg selv litt når man får slik respons. Tusen takk! Dagen i dag ble fin, virkelig fin. Et godt tips når man har har det litt kjipt – ikke vær alene. Så i dag har jeg vært supersosial. Jeg brukte formiddagen på cafe med en god venninne, etterfulgt av en deilig rusletur i sola. Lyset og sola løfter virkelig sinnstemningen og jeg måtte smile, helt alene på gata. Herlig! Etterpå ventet en stor deilig lunsj, som i dag bestod av en saftig omelett med brokkoli, skinke, sopp og ost. Jeg lagde en enkel salat med isberg, agurk, tomat og paprika ved siden. Sunt enkelt og godt

Ettermiddagen og nå kvelden tilbringes sammen med skjønne Linn-Eva. Jeg dro først å traff henne på treningsenteret hvor hun jobber, og jammen fikk jeg ikke til en liten treningsøkt også. En bonusøkt rett og slett! Jeg utfordret meg selv på 4×4 igjen, og denne gangen gikk det litt bedre enn forrige gang. Det må ha vært superenergien fra den digge omeletten som gjorde susen. Jeg økte ikke mer enn 0,5 km/t – men økning er økning, uansett om den er stor eller bitteliten. *smile* Nå er vi på plass i sofaen med deilig middag, og 4stjerners-middag på skjermen. På menyen hos oss står det kalkun, soppstuing og blomkålmos – en fest i munnen!

Nå skal pc’n bort og kvelden nytes! Jeg håper alt er fint med dere og at dere får en super torsdagskveld. Snart helg dere!!

 

Smiiil Maren

13 kommentarer
    1. Skulle sikker gitt deg en klok og “dyp” kommentar etter ditt ærlige innlegg – men det som jeg bare må si er at du er helt super flott ut i den orangerøde toppen 🙂 og så satte jeg pris på forrige innlegg

    2. Jeg syns det er bra du våger å være ærlig, det gjør bloggen din troverdig! Ingen har vel bare solskinnsdager og å skulle late som om alt er perfekt gjør bare gråværsdagene enda tøffere! 🙂 Du er en super inspirasjonskilde og uten deg og bloggen din hadde jeg nok aldri kommet i gang med min trening! Du viser oss mulighetene og inspirerer oss til å ta de i bruk uansett hvor på skalaen vi ligger, det er det som i mine øyne gjør bloggen din til noe unikt og som gjør at jeg alltid kommer tilbake. Stå på! 🙂 ps. Tart cherry er noe som hjelper meg med å få sove når jeg sliter med det!

    3. Fitness Vibeke: Jeg bruker å lage den slik? fres litt løk i panna, tilsett oppkuttet champinjong, stekes sammen, tilsett en ss mager kesam og krydre godt. voala! Dette er den supersunne varianten. Når jeg lager til gjester, elller i helgen så bruker jeg creme fresh, eller fløte istede for mager kesam. Mmmm 🙂 Du kan med fordel frese litt hvitløk også i pannen først sammen med løken (eller istede for løken)

    4. marte: fres løk og sopp i panna, tilsett 1 ss mager kesam og krydre godt. Eller: stek sopp og løk, tilsett fløte og la det surre i noen minutter i panna. Mmmmm 🙂

    5. Martine R. Haugstad: Allerede svart på det til to andre her 🙂 super enkelt. løk (evt hvitløk) sopp og magerkesam / creme fresh eller fløte. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg