Hektisk mandag

Det ble en sen oppdatering fra denne frøkna i dag. Dagen har gått i ett og jeg har faktisk ikke satt stumpen nedpå en eneste gang før nå. Dagen startet hos Karl Johan Hudpleie hvor fantastiske Linda fikset både vipper og bryn. Dette er første gang jeg vokser og former brynene mine hos Linda, men jeg tenkte at hun gjør jo alltid en magisk jobb med vippene så da kjører vi på med brynfiks også. Linda er virkelig et multitalent i sitt fag. Jeg er SÅ fornøyd! Er du usikker på hvor du bør gå for å vokse brynene dine? Eller kunne du kanskje tenke deg å freshe opp vippene litt? Ta en tur innom HER og sjekk ut priser og tilbud. Det er kaos på Miinto om dagen positivt kaos i form at utrolig mye å gjøre, og et myldrende herlig liv på jobb! Timene forsvant på jobb,i dag og planen om å blogge litt i lunsjen kunne jeg bare se langt etter. Jaja bedre med en sen oppdatering enn ingen oppdatering.

Videre gikk turen til SATS hvor jeg fikk unna en liten treningsøkt. Planen var egentlig styrke på overkropp, men et overfyllt studio og litt for mange tanker i hode, gjorde at jeg kapret en tredemølle og holdt meg til den. Flinke Lina som jeg egentlig skulle trene sammen med, fullførte en solid styrkeøkt mens jeg var tilskuer fra tredemøllen. Det ble 50 svette minutter med alt mulig. Litt gange uten motbakke, gange med motbakke, korte intervaller, og rolig jobb. Det føles godt å svette ut, la tankene fly og bruke kroppen! Følelsen etterpå var så herlig og humøret på topp. Det er helt rart hvordan en treningsøkt kan total endr epå humøret! I dag er det mandag og det betyr storhandel. Jeg dro innom Kiwi for en solid handlerunde, og nå er kjøleskapet fylt opp med masse godt. Laks, kylling, karbonadedeig, spellomper, ris, grønnsaker, knekkebrød, pålegg, frukt, meieriprodukter, og nøtter. Alt man trenger fir en sunn og fin ukestart.

Dagens middag ble laks med deilig tilbehør. Jeg lagde en stor salat med isbergsalat, avokado, agurk, tomat og mais, så kuttet jeg to laksefilet  i små bitter og stekte dem sammen med hvitløk, løk og chilli + masse deilig krydder. Mager kesam og sennep ble brukt som tilbehør. Jeg hadde speltlomper til , og resultatet ble da super herlige laksewraps! Mmmm. Jeg har en svakhet når det kommer til brus, og jeg drikker nok en flasken pepsi max eller solo til dagen. *guilty pleasure*

Nå er jeg plantet godt i sofaen og i gang med jobb igjen. Mails, betale regninger, svare på spørsmålsrunde og div andre bloggrelaterte saker. Lysene er tent, og jeg har krypt under pleddet med pc’n i fanget. Hvem har sagt at man ikke kan kose seg litt selv om man må jobbe litt?

Vinnere av konkurransen er kåret, og de heldige er:  Marte, Caroline og Lina. Dere har fått mail! Gratulerer 🙂

Håper dere har hatt en fin ukestart mine fine. Har du gjort noe sporty i dag?

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Har du alltid overskudd til å lage middag? Synes det er så fristende å bare ta ei skive eller en pizza eller ei kompe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg