Motivasjonssitater

Jeg sitter kjapt innom for å ønske dere en herlig, energisk og super tirsdag! Jeg skriver det vel så mye til meg selv som til dere. I går hadde jeg en liten nedtur, i form av en latterlig dårlig treningsøkt, og en mandag totalt uten energi og overskudd. En skikkelig blåmandag med andre ord! Det gjør ingenting å ha slike dager, og i grunn så kan det faktisk være positivt. Slike kjipe dager, uten energi gjør at man setter ekstra stor pris på de energiske gode dagene. Så da satser vi alt på at denne tirsdagen blir både herlig, energisk og super både for dere og for meg!  Jeg liker å leke meg med bilder og motivasjonssitater. I dag morges over morgenkaffen min, satt jeg sammen en hel rekke ulike quotes med mine egne treningsbilder. Resultatet skal jeg dele med dere i dagene fremover. Den første kommer her:

Jeg har mange flere på lur, og vil legge ut flere med jenvne mellomrom. Ellers har jeg bestemt meg for at det blir ny konkurranse med Easyliving produtktene, da fler eav dere viste stor interesse for dette. Jeg tenker å dra i gang konkurransen allerede i morgen, så følg med!! Jeg er også i gang med spørsmålene deres, og jeg koser meg faktisk litt med å svare. Dere har spurt om mye variert og det er gøy!

Nå må jeg komme i gang med arbeidet her, mer fra denne kanten senere!

Smiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Fitness Vibeke: Det er min mage ja. Men det er jo lagt skygger på, så det ser bedre ut på bildet enn det er i virkleigheten! Ikke la deg lure 😉 Hehe

    2. Hei, takk for en fin fin blogg… Har et ønske, kunne du laget flere innlegg om trening med ball. Elsket den øvelsen du viste, men har du noen fler????
      Ha en flott kveld.
      Eva.

    3. Elsker bloggen din! du gjir meg så mye tips og motivasjon.
      Kan du ikke skrive litt om hva man kan spise for å få i seg proteiner? hva bude man spise før trening? vurdere å begynne med proteinpulver? men ossen fungerer det ? 😉 har også hørt det er noe man kan blande i vannet når man trener som skal gji mer energi å ser også mange gjør det! men er usikker på hvor man kjøper det å hva som er best. trener styrke og kondisjon ca 4 ganger i uka mist. Men føler ikke jeg har fått så mye resultater å har trent en stund.
      Kan du ikke komme med tips? å hva du spiser og drikker før, under å etter trening ? 😀
      TAKK PÅ FORHÅND! 😀

    4. EasyLife produktene? Du mener vel EasyLiving? EasyLife er jo en kosterstatter for de som går EasyLife kurs… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg