Endelig fredag

Endelig fredag dere, fy så fort denne uken har gått. Denne uken har vært helt utrolig hektisk, og jeg har vært på farten fra tidlig morgen til sene kvelden flere dager denne uken. Jeg har kommet inn i en kom steam med morgentrening denne uken og det er virkelig helt genialt da jeg ofte er så sliten etter jobb at jeg ikke orker å trene. Det er utrolig deilig å være ferdig på jobb, og kunne dra rett hjem istede for trening. I dagr har vi en lang arbeidsdag foran oss på Miinto, med en haug av butikker og latterlig mange plagg som skal fotograferes. Jeg var derfor litt smart og la inn en liten økt før jobb. Dagens økt ble 30 minutter på elipse, og litt core. Det var alt jeg rakk, men det skal faktisk ikke mer som skal til.

Etter trening koste jeg med med denne skålen. Den inneholder et eple kuttet i små biter, en boks cottage cheese, en skyr, en yoplait yogurt, bringebær, mandler, valnøtter og kanel. Jeg varmer frosne bringebær i en kjele, og heller dem over. Mmmm! En super oppladning til trening, og en finfin start på dagen.

Jeg har et lite tips til dere i dag. Jeg vil tippe det er flere med meg som sliter med å drikke nok vann, så da har jeg funnet ut at dersom vannet smaker noe så er det lettere for meg å drikke det. Jeg kjenner også at de dagene jeg trener så tidlig at jeg ikke rekker å spise først (dette skjer svært sjeldent, da jeg må ha energi for å kunne prestere) er jeg helt avhengi av å drikke noe som smaker noe, ellers blir jeg rett og slett kvalm. Så i dag la jeg en C-vitamin brusetablett med jordbærsmak i vannflasken min, og det gjorde virkelig susen!

Det smakte nydelig og det er absolitt positivt å få i seg C-vitaminer. En vinn-vinn situasjon rett og slett! Så det anbefaler jeg dere å teste ut. Jeg kjøpte mine i sverige, men jeg tror disse finnes på vanlig matbutikker, evt helsekost også.

Nå må jeg komme meg tilbake på jobb hvis jeg skal rekke å komme meg ut herfra før kvelden! Nyt fredagen, sola og den magiske helgefølelsen!

 

Smiiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Takk for utrolig mye bra tips, både ang trening og kosthold. Før sleit jeg med å finne gode og sunne retter, men nå er d altfor mye jeg har lyst på! Hehe.. Fått helt dilla på frukt med kesam og kanel, men ser du på det som “kos”, eller kan man spise dette relativt ofte?

    2. Brusetablett finnes i vanlige matbutikker, ja:)..jeg har testet appelsinsmak, den er også kjempe god. Oppfriskende å ta feks ved influensa/ forkjølelse.
      Topp blogg. Ekte og ikke “perfekt” fremstilling. Ha en strålende helg!!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg