Orginal oppvarming og ryggtrening

I dag satt treningslysten langt inne. På tross av total treningsfri i går, og en god nattsøvn, tok det på med en lang arbeisdag og det fristet lite med en styrkeøkt i kveld. Heldigvis hadde jeg en avtale med en god venninne og avtaler kan man ikke bryte. Jeg var både litt sliten og frysen etter jobb, så jeg fant ut at den perfekte løsningen måtte bli en super energidrikk og solarium – samtidig. Jeg koste meg hele 25 minutter i “syden” mens jeg sippet til Crystal Sugarfree. Virkelig den perfekte oppladningen. God og varm i kroppen, og med en herlig energi var jeg klar for en ryggøkt.

I dag kjørte jeg følgende øvelser:

  • Pullups med strikk
  • Nedtrekk
  • Roing
  • Markløft
  • Facepull
  • Latsdrag

 

Nå har jeg akkurat tatt en lang deilig dusj, og skal nyte en diger tacosalat med spellomper, etterfulgt av en stor fruktsalat med vanilje kesam til dessert. Det er utrolig viktig å fylle godt på med mat etter trening dersom man skal få de resultatene man ønsker. Til slutt i dag vil jeg dele et lite sitat med dere. Jeg måtte lese det et par ganger før det virkelig traff meg hvor utrolig viktig dette er. ” Your body feels everything your mind says” Så tenk over hvordan dere snakker til dere selv jenter!! Vær god mot kroppen din, gi den utfordringer i form av fysisk aktivitet, men også tilstrekkelig restitusjon. Snakk deg selv opp og ikke ned. Spill på lag med kroppen din – du har fått denne ene kroppen, så vær god mot den og tenk positive tanker om deg selv!

On that note, skal jeg krype opp i sofaen og gi kroppen min masse god mat og hvile. Nyt torsdagskvelden skjønne dere!

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Det var fint sagt! Det skal jeg huske på! 🙂 Det er fort å glemme hvor viktig psyken er.. Har tatt meg sjølv flere ganger i å tenke “nei, jeg orker ikke mer”,”det her klarer jeg ikke”, “au, det er for tungt eller slitsomt”… Dette er dumme tanker som gjør det enda vanskeligere å gjennomføre diverse ting! Prøver hele tida å tenke som Pippi langstrømpe “dette har jeg ikke prøvd før, så dette får jeg sikkert til!”. Den syns jeg er fin! Merker hvor mye mer jeg klarer f.eks. i benkpress om jeg prøver å tenke at dette skal jeg klare! 🙂 takk for fine ord og fin påminnelse! Du er en sann inspirasjon og et godt forbilde for mange unge og voksne! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg