Sunne pannekaker!

Goooood morgen!

Ja dette er virkelig en GOD morgen. For denne jenta har sovet, som en stein! Jeg må smile av deres herlige kommentarer. Tenk så heldig jeg er som har så fine lesere, som faktisk bryr seg om at jeg sliter litt med søvnen. Jeg blir helt varm inni meg. Dere er gode! I går kveld tok jeg en Marenkveld og koste meg virkelig. Jeg lagde kyllinwok til middag og pannekaker til dessert. De ble forresten så gode at jeg gjentok suksessen i dag morges, og kjørte på med pannekakefrokost. Mmmmm. Jeg lagde også en fruktskål og en snacksskål med oppkuttede grønnsaker og dipp. Det går ann å holde en rimelig sunn linje selv om man skal kose seg litt.

Jeg brukte ferdig pannekakemix fra Proteinfabrikken og den er faktisk bare helt latterlig god. Så god at jeg gikk direkte inn på proteinfabrikken sine nettsider og la inn en ny bestilling på pannekakemixsen. Disse inneholder ekstremt lite kalorier, og for at de skal mette litt mer og for at jeg skal få i meg nok næring så tilsatte jeg 2 egg, en moden banan, og brukte lett melk istede for skummet. De ble virkelig helt nydelige både i smak og konsistent. Jeg anbefaler virkelig å teste ut disse! Et annet tips er å tilsette litt kanel i røren, og et lite dryss kardemonne, det gir en helt utrolig god smak. Som topping kan du gjerne bruke vanilje kesam, cottage cheese, bær eller sukkerfritt syletøy. De er forresten helt nydelige med brunost på også! Dere vet hva jeg sier – fest i munnen!!

 

Jeg er stor fan av å lage mat fra bunnen av, men jeg må faktisk innrømme at jeg har lagt min elsk på flere av produktene fra easy living produktene hos PF. Jeg har til nå testet Knekkebrød, lavkarbobrød, pannekakene og til helgen skal jeg lage gulerotkaken.

Har du testet noen av easy living produktene? Hvilken er din favoritt?

Jeg har tidligere hatt en konkurranse hvor vinneren fikk 3 produkter fra easy living serien. Denne konkurransen var utrolig populær, og jeg tenkte derfor å kjøre på med enda en slik konkurranse slik at flere av dere har muligheten til å teste ut de ulike produktene fra easy living. Hva sier dere, vil dere ha ny konkurranse?

 

Smiiiiil Maren

 

30 kommentarer
    1. Det så godt ut! Det er så viktig å ha kvelder hvor man kan slappe litt av og sette av litt kvalitetstid med seg selv 🙂
      Jeg har kun prøvd ut melisen av EasyLiving-produktene, og kunne gjerne tenkt meg å prøvd flere. Så en konkurranse hadde vært kjekt 🙂

    2. Vil gjerne ha en konkurranse ja 🙂
      Jeg er helt ny på dette, så må bare spørre litt dumt. Må man kjøpe dette via nett, eller har de det i helsekostbutikker?Regner med rema, rimi og sånne butikker ikke selger det 🙂

    3. Som den heldige vinner av den forrige konkurransen må jeg si at jeg har blitt utrolig positivt overrasket over EasyLiving-produktene . Ikke at jeg var negativt innstilt, men de er virkelig supergode!! Jeg har prøvd krydderkaken og sjokoladekaken og begge gikk ned på et blunk :-). Namnamnam. I helgen har jeg planer om å prøve vaflene! Og jeg har allerede bestilt ny ladning med krydderkakemiks og da bestilte jeg også pannekakemiksen.
      🙂 Ha en fin dag!!

    4. Hmm. Men hvis man først skal tilsette både egg, melk og banan og det hele er det ikke like greit å bare bruke kokosmel/mandelmel, fiberhusk og litt proteinpulver?:/

    5. Ana: Jeg tlsatte kun dette for å teste det ut i dag, og det funket veldig bra! Det er ikke nødvendig å gjøre det 🙂 Selvfølgelig kan du ta egen tørrvare og lage pannekakene dine akkurat slik du vil:) Dette var kun et tips jeg ønsket å dele fordi smaken med easy living pulveret ble helt magisk god.

    6. Så utrolig godt ut! Har klikket hjem noen produkter selv nå. Men vil veldig gjerne ha konkurranse! DU er en utrolig motivasjon for meg, elsker bloggen din og instagramen din. Blir så motivert 😀

    7. Hei!
      Kan du fortelle om den pannekakemiksen inneholder melk/laktose av noe slag? Har prøvd å finne det ut på hjemmesidene deres, men no luck.. Sliter med å få i meg nok proteiner etter trening, og da særlig siden så mange proteinprodukter ikke er særlig laktoseintolerant-vennlige.
      Ha en fin dag! 🙂

    8. Har kun brukt sukrilett og melis varianten fra EasyLiving.. Men ser jeg må teste mer utifra dette jeg leser her 🙂
      Ett spm: Ville du skrevet ett innlegg om mageøvelser for oss med delte magemuskler? Er jo helt bortkastet å trene de rette etter hva jeg har forstått?! Jeg har idag innsett at jeg bare må leve med delte magemuskler..Født tre barn, hvor en var 5 kg, ett keisersnitt og 5 år siden siste fødsel.. Har trent riktig og spist riktig i snart to år nå, fått resultater -men ikke noe på magen 🙁 Greit med tips til øvelser som ikke er heeelt bortkastet 😉

    9. Gjeerne ny konkurranse 🙂 Har veldig lyst til å teste noen av de produktene! Spesielt sjokoladekaken (da den ikke inneholder laktose, og jeg er allergisk) og pannekakene 😀
      Også vil jeg bare legge til at du ser smashing ut, og at du er en stor motivasjon (som sagt før hehe)!! Viktig å huske å ta vare på seg selv med god mat, og det er du flink til å minne meg på! Håper alt er bra med deg, stor klem herfra 🙂

    10. ja det vil jeg selvsagt være med på og håper du vil arrangere det ++ Jeg har aldri testet disse produktene, er skeptisk, men nå er det slik at jeg både vil og tørr prøve det. ENDELIG kan du gi muligheten til at kanskje jeg får smake de +++ TAKK MAREN

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg