God morgen

En liten mobilblogg fra frisørstolen. Jeg sitter hos fantastiske Hendrix på Frogner. Flinke Malene redder mitt slitte, kjipe hår og gjør det sunt og glansfullt igjen. Jeg har kun en person jeg stoler på når det gjelder håret mitt og det er Malene.

Luksus å starte dagen hos frisøren, spesielt denne morgenen. Etter enda en natt med lite søvn, tror jeg at jeg må ta meg en alvorsprat med Jon Blund – han har jo sviktet meg helt! Hehe. Heldigvis finnes det kaffe, og heldigvis har jeg en super nespressomaskin som redder meg etter slike netter. I dag lagde jeg meg en trippel espresso med en nøytral og to kokoskapsler. Jeg blandet inn en liten proteinshake med sjokoladesmak og et par dråper stevia vanilje – vips en søt og oppkvikkende kaffekopp.

Jeg tok kaffen med meg en en waynes to-go og ruslet bort til frisøren på Frogner. Der gikk jeg med kaffekoppen min, solen tittet frem og luften var kald og klar. Jeg fikk en herlig liten følelse av lykke – hverdagslykke. Kanskje denne onsdagen ikke blir så gal likevel?

Ha en herlig onsdag kjære dere!

Smiiiil Maren

9 kommentarer
    1. Liker at du legger inn noen små hverdagsinnlegg også i blandt. Slik at vi kan få et inntrykk av deg utenfor treningssenteret også! Ha en fin onsdag du også superMaren:)

    2. Skjønner at du føler at du trenger kaffe, men kanskje du skal prøve å droppe kaffe og se hvordan det går med søvnen da? 🙂

    3. Hei!
      hvilke kapsler er det du bruker som har kokossmak?? Disse vil jeg VElDIG gjerne prøve, da jeg er kokosavhengig! hehe

    4. Signerer Ini over her! Hvis jeg får i meg mye koffein, blir nattesøvnen dårlig. Så bøtter man på med mer koffein siden man er trøtt, og får sove dårligere igjen… Verdt et forsøk å prøve å kutte ned litt på kaffen 🙂

    5. Hmm…2 netter uten søvn. Kanskje er det kroppen som sier i fra og har bruk for en liten time-out..? Hva med en dags hvile – uten trening og med litt mindre hektisk program – så kropp og sjel kan finne inn til ro, overskudd og sunn energi..? Du skal jo holde i lang tid – vi har bruk en inspirator og det gode forbilde du jo faktisk er!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg