Fargerike friske nyheter!

God lørdagsmorgen!

Denne lørdagsmorgenen tilbringer jeg i sofakroken. Iført joggebukse og tøffler, med kaffekoppen, nyhetsmorgen og nettshopping. Ganske så behagelig i grunn. Jeg liker godt å titte rundt på ulike nettbutikker, men jeg bestiller sjeldent noe da jeg synes det er litt skummelt ift størrelser osv. Unntaket er treningklær fra merker jeg kjenner. Der er jeg safe ift at jeg vet godt hvilke størrelse jeg bruker, og det er en fordel da utvalget på nett er enormt mye større når det gjelder treningsklær. Zalando har nå fått inn så mange friske og freshe nyheter i de deiligste vårfarger. Det er rett og slett en fest for øyet å sitte her å titte.

Min ønskeliste for våren er milelang, men jeg har klart å plukke ut et par favoritter til dere. Trykk på bildet for å komme direkte til produktet. Merk dere også at de fleste plaggene finnes i mange flere farger enn kun den jeg har vist her, så ta en titt innom å se: 

 

1. Super freshe knall gule Nike free

2. Søt topp til trening i studio.

3. Min favoritt! Jeg har den i svart, lilla, rosa, blå, grå og nå ønsker jeg meg den i gul. Super lekker rygg – perfekt til styrketrening.

 

4. Denne klikket jeg hjem for en stund siden, og jeg elsker den! NB! Denne er liten i strørrelsen, jeg har selv str: M, og den sitter som en S.

5. Enda en skofavoritt! Sjekk den fargen da. Jeg liker å mache topper og sko på trening, så hva er vel bedre enn et par Rosa Nikes!

6. God støtte er viktig når man trener. + at det er fresht med en knall farge på sportsbh under treningstoppen, slik at den er litt synlig øverst.

7. Denne fargefesten er perfekt til og fra trening, under oppvarmning eller på løpetur. Jeg er forelsket i denne fargekombinasjonen:

Jeg ser at noen størrelser begynner å bli rimelig utsolgt, men titt litt rundt inne på siden, det finnes alltid et alternativt som er tilnærmet likt! Dersom du finner noe super fint, så del gjerne med meg, jeg får absolutt aldri nok av friske, fine treningskkær i knall farger! Hurra for vår, hurra for farger og hurra for ny motivasjon på trening!

Ha en strålende lørdag hjerter, og god shopping 😉

 

Smiiiiil Maren

aff.links

 

 

11 kommentarer
    1. Takk for herlig inspirasjon, skal til USA og da skal noe av dine tips kjøpes inn!
      Ha en topp lørdag, Maren! 🙂

    2. Nike skoene… er de ålreite å trene styrke i? Altså er de flate nok til det og evt om de kan brukes til lett jogging på mølle også?

    3. Hei!
      Har du selv prøvd å bestille fra Zalando.no? Var det lang leveringstid?
      Har bestilt der for 3-4 dager siden, men har verken fått noe sporingsnummer eller bekreftelse på om pakken er sendt.. :s

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg