Salg på favoritten!

Jeg titter kjapt innom for å gi dere et super-tips! Etter jobb i dag dro jeg innom Supernature, og vet dere hva – DET ER SALG PÅ KÅLCHIPS! Dere som har fulgt meg en stund vet hvor høyt jeg elsker den berømte kålchipsen. Fantastisk smak, et næringsinnhold som nesten ikke er til å tro og knaskende deilig chipskonsistens. Mmmmm! Det eneste minuset er at de koster endel, men nå er det altså halv pris på kålchips i alle tre smaker!! Grunnen er at de går ut på dato i midten av mars, som om det gjør noe? Jeg ender som regel opp med å spise halve boksen før jeg er ute av butikken, så det er da ingen sak å spise dem før mars. Jeg hamstret noen få bokser kan du si! Haha.


Det er så mye godt hos supernature, og har du ikke smakt på supersmoothies, eller en av alle de deilige barene de selger der, så anbefaler jeg virkelig at du tar deg en tur innom! Smoothiene er helt ferske og lages i butikken hver dag!

Nå har jeg akkurat shinet over leiligheten, tent masse lys, og skal straks begynne på maten. Skjønne Marthe er rett rundt hjørnet, og jeg ser frem til en kosekveld med masse god mat, masse digg snacks, god underholdning på tv og skravlings med go’jenta mi! Kveldens antrekk er joggebukse, og det kjenner jeg er helt rett etter en lang og utrolig hektisk uke.

Nyt fredagskvelden kjære dere, senk skuldrene og kos deg 🙂

Smiiiil Maren

8 kommentarer

Siste innlegg