Mobilblogg!

I dag startet jeg dagen hos søte Linda, som jobber hos Karl Johan hudpleie. En liten fiks på vippene, koselig prat og 20 minutters powernap. Jeg sover hver eneste gang jeg er hos Linda, og i dag var intet unntak. Jeg er fremdeles strålende fornøyd med vippene, og med det nye vippeserumet så begynner jammen mine egne vipper også å få en god fylde og lengde.

Jeg jobber med litt nye innlegg til dere, bland annet ett om ulike proteinpulvere og et om hvilke kosttilskudd jeg bruker. I den forbindelse tester jeg ut litt ulike proteinpulver for tiden. I dag laget jeg proteinkaffen min med eggprotein fra Proteinfabrikken. Det har et helt fantastisk næringsinnhold, men jeg var på forhånd litt skeptisk til hvordan smaken var. Jeg må si at jeg synes dette proteinet var overraskende godt, og det funket supert i kaffen. Mer om de ulike proteinpulverne jeg tester vil komme i et eget innlegg. Innlegget om kosttilskudd er klart og vil snart bli publisert:)

Nå er lunsjen over og jeg må komme meg tilbake til arbeidet her. Jeg ville bare titte innom for å ønske dere en fin dag og vise dere hvor enkelt en sunn og god lunsj i farta kan lages. Her har jeg slengt litt brokkoli, tomat og avokado i en boks, sammen med linfrø og valnøtter. Litt sitronsaft g krydder over, to kokte egg og en skinkepakke. Så enkelt og så godt!

Ha en strålende tirsdag dere:)

Smiiiiil Maren

4 kommentarer
    1. Åh, proteinkaffehimmel!! 🙂 Et must hver morgen! Den lunsjen så sykt fristende ut, enda så lett det er å smelle sammen noe slikt! Godt at du viser til de sunne alternativene, og hvor enkelt det faktisk er å ta med seg noe slikt i farten! Burde være en oppvekker for de som mener at det er tidkrevende og dyrt å lage seg et sunt, godt og mettende mellommåltid! 😉
      Ha en fortsatt strålende tirsdag, pene Maren! Hilsen en trofast, iherdig leser 🙂

    2. Øyevippene dine er helt nydelige! Ønsker å prøve øyevippeextensions selv, men tenker at det er litt dyrt. Lurer derfor på hvor ofte du må fylle de på?
      Ha en flott torsdagskveld videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg