Kaffekos, vippefin og endelig internett!

God morgen sunshines!

Internett er fremdeles kranglete i leiligheten, og det gjør meg rett og slett litt smågal! Det er skremmende at man blir så avhengi av å være på nett, men i min jobb er det faktisk helt avgjørende å kunne være mobil og at slike ting fungerer. Jeg ble sittende oppe til langt på natt for å forsøke å fikse dette, uten hell! Det resulterte i at jeg forsov meg litt i dag, og den planlagte treningsøkten ble dermed avlyst. *arg*. Jeg fant ut at jeg rett og slett bare måtte gjøre det beste ut av situasjonen. Treningen var allerede gått fyken så da tok jeg meg en ekstra lang og deilig dusj. Shampo, balsam, hårkur og en nydelige bodylotion satt standarden for denne onsdagen. Løsningen ble at jeg dro på jobb en time tidligere, og fikk unna det viktigste av bloggrelatert jobb og mails før jeg starter på Miinto. Så nå sitter jeg altså her, i vårt koselige varme, lyse studio, jeg har fått meg en stor kaffe, en latterlig god nøttemix og full internetttilgang. *lykke*.


I går var jeg en tur innom Karl Johan hudpleie for å fikse litt på vippene. Jeg er fremdeles strålende fornøyd med dem, og jeg kan egentlig ikke helt forstå hva jeg gjorde før jeg hadde dem. Jeg vet nesten ikke hvordan man bruker maskara lenger, og jeg har blitt godt vant med å kun bruke et par minutter på badet om morgenen. Nå har jeg testet disse vippene over flere måneder, med alt fra heftige svette treningsøkter, til skiturer og med full festsminke over vippene – de sitter perfekt uansett! Jeg har vært hos Karljohan hudpleie flere ganger, men jeg blir fremdeles helt overveldet over servicen der. Vakre, søte Linda har sørget for å gi meg drømmevipper de siste gangene. Timen starter alltid med hyggelig prat, før jeg blir så komfortabel at jeg rett og slett sovner. Det skjer hver eneste gang! *ler* For meg er dette en helt super løsning, og dersom du har lyst å teste det ut så anbefaler jeg deg å ringe Karl johan hudpleie å bestille en time hos Linda eller Sara. Jeg har også investert i et vippeserum, som pleier mine egne vipper slik at de styrkes og forlenges. Dette serumet kan brukes selv om man ikke har vippe-extentions også, det vil da forlenge dine egne vipper betraktelig! Jeg har flere venninner som har testet dette med fantastiske resultater. Man legger det på som en eyeliner på kvelden, enkelt og greit!

I dag ser det ut som det blir treningsfri på denne jenta. Tiden strekker rett og slett ikke til. I dag er det full dag på Miinto, før jeg har PTkunder på Sats i ettermiddag og utover kvelden. Jeg har et lite håp om å rekke en god middag og litt sofakos til Idol i 20 tiden, men det er nok litt optimistisk. Hektiske dager er topp, så jeg klager absolutt ikke. Det er dessuten ikke like stas å være i en leilighet hvor ingenting fungerer, så da kan man like gjerne jobbe:)

Ha en nydelig onsdag hjerter, make the best of it!!

Smiiil Maren

 

16 kommentarer

Siste innlegg