Morgentrening og super energi!

I dag ble det en sen oppdatering fra denne frøkna. Jeg sitter fremdeles på Miinto, og har akkuratt fullført photoshooten for den siste butikken for i dag. Jeg startet dagen med en treningsøkt, og har vært helt høy på livet i hele dag. Ikke vet jeg hva som skjer, men humøret er så strålende at det nesten blir komisk for dem rundt meg. Ja jeg er som regel alltid blid og fornøyd, men i dag har jeg satt inn et ekstra gir med lykke. Hehe. Dagen startet som sagt med en treningøkt. Jeg gikk, jogget og løp på tredemøllen, tilsammen 40 minutter, en svett og fin start på dagen. Jeg liker best å gjøre kondisjosntreingen min på morgenen, da det er da jeg har desidert mest energi.

Mitt rare og strålende humør smittet over på resten av gjengen her på jobb i dag, og stemningen i studio var helt herlig! Jeg har trippet rundt og showet i hele dag, skjønne Julie som er fotograf knipset et par blinkskudd av meg midt i et av mine mest energiske øyeblikk. *ler* Sjekk ut hennes fantastiske fotoblogg HER.

Nå skal jeg snart pakke sakene mine og komme meg avgårde til en avtale. I dag har jeg vært på farten siden kl 07, og kommer nok ikke tilbake til leiligheten før nærmere 21 tiden i kveld. Det blir en utrolig lang dag, men sånn er det når jeg velger å ta meg fri et par dager forrige uke, da må man ta det igjen senere. Sånn er det bare! Heldigvis så trives jeg godt med jobben min, både Miinto, Sats og bloggrelatert jobb. På slike hektiske dager må planlegging til på matfronten. I dag hadde jeg med meg følgende:

  • Kokte egg
  • To skyr
  • En boks cottage cheese
  • Hjemmebakt grovbrød
  • En skinke pakke
  • En liten pose nøtter
  • Frukt

 

Dette holder energinivået jevnt og fint gjennom hele dagen, og gjør at jeg unngår å avslutte dagen super sliten og helt uten energi. Det er fort gjort at man glemmer å spise i løpet av en hektisk arbeidsdag, og det vil straffe seg på slutteb av dagen. Ha knekkebrød, frukt eller skyr tilgjengelig slik at du få ri deg noen små mellommåltider i løpet av dagen. Tenk så mye hyggeligere om du kan komme hjem til familien / samboeren / roomien din og være i godt humør og full av energi? Tenk så mye man kan få ut av de timene etter jobb dersom du ikke er helt tom og sliten. Så lag matpakker, og husk å spis gjennom dagen dere, det vil lønne seg 🙂

Nei nå er det på tide å fyke videre her, mer fra denne kanten senere!

Smiiiiil Maren

10 kommentarer

Siste innlegg