Dreamy saturday

God morgen hjerter!

Plutselig var helgen forbi, og jeg kan egentlig ikke helt forstå hvor den ble av? Som jeg skrev i går hadde jeg totalt treningsfri og bare slappet av i går. Etter en fin ettermiddag hos en god venninne, dro jeg hjem og lagde skikkelig koselørdag i leiligheten. Tente lys overalt, disket opp med taco, pepsi max og smågodt. Så herlig!

Senere stakk en kompis innom og vi ble liggende som slakt på sofaen. Hver gang vi møtes surret på tv og gav en fantastisk stemning. Finnes det et koseligere og mer feel-good program enn det? Jeg synes det er så hyggelig og koser meg virkelig med det programmet på skjermen. Det er deilig å ha besøk av personer som du kan oppføre deg akkuratt slik du ville gjort dersom du var alene. Vi lå som sagt rett ut på sofaen, slappet av og skravlet. Jeg krøp til sengs før midnatt og våknet nå, etter hele 10 timer søvn. Nå sitter jeg her med en stor frokostskål og prøver å bestemme meg for hva jeg skal trene i dag. Kroppen bobbler over av energi etter en dag med hvile og masse god mat. Tror jeg må melde meg på en eller annen hopp-og-sprett gruppetime, det føles som det eneste rette i dag:) Hehe.

Hvordan har helgen deres vært? Hva skal din perfekte helg inneholde?

Smiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Så deilig Maren 🙂 jeg er på overraskelses besøk i Oslo så vi har kost oss med sushi og bare slappet av 🙂 og fått besøkt litt familie ! Helt topp 🙂

    2. Min perfekte helg inneholder sushi, taco, sofakos, trening med god tid, sosiale kosekvelder, sol, og ski på TV 🙂

    3. Min perfekte lørdag og helg likner ganske så mye på din 🙂 Stille og rolig med god mat, levende lys og fint selskap! Liker å være opplagt på søndag for å få mest ut av den siste fridagen før uken er i gang igjen 🙂

    4. Ikke rart du synes helgen går fort når du mener den er over allerede søndag morgen! Nyt hele søndagen også uten å tenke så mye på den kommende uken så føles den kanskje lenger??:)
      Høres forøvrig ut som en utrolig deilig lørdag du har hatt.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg