Back in Oslo!

Da var jeg tilbake i Oslo etter et par spennende dager på sørlandet. Det var spennende å jobbe med NRK og det var fantastisk godt å se familien min igjen. Det var ikke mye sosialt jeg rakk denne gangen, men sånn er det noen ganger. Nå er jeg tilbake i Oslo, og det er tydelig at jeg satt stor pris på min egen gigantiske og deilige seng igjen, jeg har nemlig sovet i nesten 11 timer i natt. Jeg ankom Oslo i går kveld, og var såvidt innom leiligheten og slang fra meg bagasjen før jeg dro ut igjen. Det straffet seg i dag! Jeg våknet opp til en rotete og kjip leilighet, i tilegg er det strålende sol i Oslo i dag, noe som er positivt, men det negative er at absolutt ALT av støv synes. Det var ingen bønn, frem med støvsuger og vaskebøtte. Nå 5 timer senere, er leiligheten gullende ren, friske blomster er handlet inn, kjøleskapet er fyllt opp, og kroppen er trent. Puh! Nå kan helgen bare komme for min del!

Jeg startet dagen på tredemøllen. Jeg burde virkelig tatt kondisjonsøkten min utendørs da været er helt magisk, men jeg har hatt et par skremmende nesten-fall i det siste, og turte ikke risikere det. Jeg får smøre meg med tålmodighet og håpe at isen snart er borte. Jeg savner løpeturene mine utendørs i frisk luft. Alternativet ble altså tredemøllen, og dagens økt med 20 minutter powerwalk og 20 minutter moderat jogg. En rolig, og fin økt som gav overskudd. Det var også hele poenget med økten da jeg visste at jeg hadde en leilighet som ventet på å bli ryddet og vasket hjemme.

På vei hjem handlet jeg masse deilig mat og kjøpte friske blomster. Min handleliste i dag så slik ut:

  • Epler, pære, sharon, druer, mango
  • Søtpotet, ris
  • Cottage cheese, skyr, og yoplait yogurt vanilje
  • Kalkunskine og smøre ost
  • Knekkebrød
  • Ost
  • Egg
  • Pepsi max
  • Cashew nøtter og valnøtter
  • 70% sjokolade
  • Dream is (det er jo helg)

 

Nå er kjøleskapet fyllt opp, og jeg er fornøyd! Jeg har også værtpå postet og hentet to pakker, i tilegg til at det lå to pakke å ventet på meg i postkassen når jeg kom tilbake til Oslo i går. Jeg viser dere innhold i pakkene senere. Mye spennende og jeg gleder meg virkelig til å teste ut og fortelle dere mer om dette!

Nå skal jeg nyte en deilig lunsj, og bare sitte her å kjenne på følelsen av en skinnende ren leilighet. Nyt helgen vakre venner!!

Smiiiil Maren

 

15 kommentarer
    1. Jeg så deg på trening i dag. Du er så utrolig pen at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle se når du kom gående mot meg. For noen øyne du har!

    2. Så deilig med ren leilighet før helgen 🙂 Jeg skal gjøre det samme nå, gleder meg ikke akkurat, men det må til! God helg, flotte Maren!

    3. Så deilig ! Da er ihcertfall du klar for helg 🙂 hvor i Oslo ligger super nature og fresko ?
      Marteklem

    4. Så deilig da 🙂 Har kun fått trent engang denne uke 🙁 Men jeg har lovet meg selv å kommer sterkere tilbake på mandagen 😉 Ha en fin helg <3

    5. Marte: supernature har to butikker, en i bogastadveien og en nede i sentrum. gå inn på super-nature.no for konkret adresse. Fresko liggerpå frogner, like ved lapsetorget, like bortenfor solliplass. Ta 12 trikken og hopp av på niels juels gate, da står du rett utenfor inngangsdøra til fresko 😉

    6. Hei Maren! Jeg lurer på om du kunne gitt meg tips til hva slags løpesko jeg kan bruke, da jeg overpronerer litt. Fikk anbefalt Asics kayano av Løplabbet, men disse funker ikke for meg, da jeg blir øm i leggene av å bruke dem. Jeg sliter med beinhinnebetennelse, og vil veldig gjerne ha et par sko som passer til meg.

    7. Hei!
      Digger bloggen din, blir så inspirert av deg 😀
      Har foresten et spørsmål angående tightsen på bildet, den fra Röhnisch.
      Hvordan er størrelsen? Bruker small til vanlig, men opplever at tightsene fra Nike blir så slappe i fasongen øverst ved lårene. Og får man “cameltoe” av den? 😀 Haha, rart spørsmål, men det er helt krise hvis man har korte treningstopper.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg