Fredags update!

Det som i utgangspunktet var en stressende og slitsom fredag ble plutselig mer behagelig etter en time hos fantastiske Sara hos Karl johan hudpleie. Det er helt magisk å få komme inn i salongen der, legge seg ned i en deilig liggestol og bli dullet med. Jeg duppet av et par ganger mens Sara fikset på vippene mine, for et deilig lite avbrekk i hverdagen. Jeg har blitt helt avhengi av vippene nå, og det er luksus å slippe å sminke seg om morgenen. Jeg kan heller ikke merke at de sitter på, og tenker igrunn aldri over dem. Jeg startet denne fredagen latterlig tidlig, og har allerede fått unna tre PTkunder og egentrening før klokka var 13.00. Nå kjenner jeg at trøttheten kommer sigende, og jeg er sjeleglad for at det er fredag og snart helg!

Før egentreningen min i dag, som ble kortintervaller på mølla, slurpet jeg nedpå en Crystal. Crystal har blitt min lille lifesaver om morgenen, eller når energien daler på hektiske og lange arbeidsdager. Jeg har hele kjøleskapet fullt av disse. Dette er nok min lille guilty pleasure, og jeg setter virkelig stor pris på min lille rosa energibombe.

Nå skal jeg straks løpe ut til min neste kunde, tre timer til nå så er det helg!! I kveld blir det god mat, og joggebukse i sofaen. Med Idol på skjermen og godsaker i skålene. Jeg elsker virkelig fredager! Hva er dine helgeplaner??

Good helg til alle mine skjønne lesere, kos dere!!

Smiiiiil Maren

10 kommentarer
    1. God helg til deg og flotte jente! Du er en super inspirasjonskilde, og titter ofte innom for å rett og slett bli litt ekstra gira til trening. Nå er jeg på tur ut til økt nr 2 i dag, og du gjorde ikke motivasjon mindre akkurat.
      Klem fra Lise 🙂

    2. God helg Maren 🙂 i kveld blir det konsekveld og lørdag og søndag blir det 10timers arbeidsdager ! Så derfor har disse fem dagene blitt fylt med mye trening da det blir lite av det i helga:)
      Marteklem

    3. Jeg elsket fredagene før jeg fikk lørdagsjobb… Får man kjøpt den drikken der i vanlig butikk? Jeg sliter med å våkne enkelte dager, også er jeg ikke noe glad i kaffe..

    4. Hei Solstråla!
      Jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om når du begynte og trene og hvorfor osv 😀 å hva som fikk deg til å bli så inntrisert i trening? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg